Ik kan het niet vinden... bikini maat 75H

Ik zoek een bikini. En die wil ik evt. op internet kopen. Zou je zeggen geen probleem…



Helaas…



Ik draag maat 75H en ik heb pas 1 website gevonden die deze online verkoopt.



Wie o wie weet wat websites voor mij?



Alvast bedankt!



Groetjes,

Boehoehoe :cry: :cry: :mrgreen:



Niemand???

bravissimo, maar weet eigenlijk niet of die ook in Nederland levert en wat dan de verzendkosten zijn.

75H is in Engeland overigens 34G, mocht je t via een buitenlandse site proberen (in Amerika zelfs 34F)

Goede tip! Bedankt… was al deze ‘vreemde’ maten tegengekomen en wist niet precies hoe ik het moest omrekenen…



Oh, je mail is verstuurd :wink:

Idd Bravissimo… heb er een leuke gezien maar twijfel dus omdat ik em niet kan passen… :frowning:

Hier maat 75 H of 70 H… :frowning:

@faizaa wrote:

Idd Bravissimo… heb er een leuke gezien maar twijfel dus omdat ik em niet kan passen… :frowning:

Hier maat 75 H of 70 H… :frowning:




Daar zit ik dus ook mee. En als je naar een winkel gaat is d ekeuze zo beperkt en moet je tig winkels af om andere te passen. En laat ik nou net die tijd niet hebben :wall:



Enne, verschrikkelijk hè, zo een maat :snooty:

@mickey wrote:

@faizaa wrote:
Idd Bravissimo… heb er een leuke gezien maar twijfel dus omdat ik em niet kan passen… :frowning:

Hier maat 75 H of 70 H… :frowning:




Daar zit ik dus ook mee. En als je naar een winkel gaat is d ekeuze zo beperkt en moet je tig winkels af om andere te passen. En laat ik nou net die tijd niet hebben :wall:



Enne, verschrikkelijk hè, zo een maat :snooty:






Precies!! En ik HAAT passen en al helemaal met zo’n warm weer, krijg je van die kleffe zware borsten van :silenced:

Ja zo’n grote boobs hebben is :thumbdown:

Geef jij nog BV?

Ik nu nog wel nl. Mijn maat na het BV geven van Enzo met 63 kg was 70 E. Dat viel best nog mee dan, zeker als je het vergelijkt met nu :shifty:



Ik hoop zo dat het weer wat kleiner wordt :pray: Maar voorals nog loop ik met die zware last rond. Het danst dus ook voor geen ene meter. Ik heb net gestreetdanst… ech niet fijn, Daar krijg je ook van die kleffe brosten van :shifty: :mrgreen:



En zoals nu ben ik klaar met kolven, je voelt gewoon dat er flink wat uit is en dat ‘ze’ lichter zijn :roll:

Helemaal mijn verhaal… :frowning:



Ik geef die apen van mij allebei nog de boob en dat merk je wel… bij sanae na een maand of 9 was ik terug naar mijn 75 F… toen na de bevalling van aisah weer naar H en ik krijg het niet weg, vannacht was aisah niet gekomen (heel fijn maar wel stuwing als een gek) en sanae drinkt s’ochtends echt lekker lang… maar die was er niet (bij opa en oma gebleven) dus ik ben met een druppelende linker borst aisah gaan halen en kind met rechts uit bed gehaald, linker borst moest ik gewoon ondersteunen, deed ZO’N zeer… :frowning: en idd als ze leeg zijn, merk ik dat meteen… zit de BH ook beter… anders altijd van die lappen vlees wat eruit komen… :silenced:

En de verhouding klopt ook niet bij mij… ik heb maatje 36/38 en dan cup H… :roll: :roll: :roll:

@faizaa wrote:

Helemaal mijn verhaal… :frowning:



Ik geef die apen van mij allebei nog de boob en dat merk je wel… bij sanae na een maand of 9 was ik terug naar mijn 75 F… toen na de bevalling van aisah weer naar H en ik krijg het niet weg, vannacht was aisah niet gekomen (heel fijn maar wel stuwing als een gek) en sanae drinkt s’ochtends echt lekker lang… maar die was er niet (bij opa en oma gebleven) dus ik ben met een druppelende linker borst aisah gaan halen en kind met rechts uit bed gehaald, linker borst moest ik gewoon ondersteunen, deed ZO’N zeer… :frowning: en idd als ze leeg zijn, merk ik dat meteen… zit de BH ook beter… anders altijd van die lappen vlees wat eruit komen… :silenced:

En de verhouding klopt ook niet bij mij… ik heb maatje 36/38 en dan cup H… :roll: :roll: :roll:




Wat goed zeg dat je tandemvoedt :thumbup: En wat je schrijft herken ik helemaal…



Mijn verhouding is precies zo: 1.62 lang, maatje 38 (ik hoop weer terug te gaan naar 36) en 75H :evil:



Zeg, jij biedt die draagdoek aan zag ik. Is die erg warm met omknopen… ik heb nl. zo een omknoopding maar gebruik hem niet omdat het zo een lange lap die die geknoopt moet worden en zo warm is…

Leuke man heb je trouwens :thumbup:



Ga nu slapen… ben erg moe (gisterenavond met de buren gebbq-ed. Erg gezellig maar wel laat…

@mickey wrote:

@faizaa wrote:
Helemaal mijn verhaal… :frowning:



Ik geef die apen van mij allebei nog de boob en dat merk je wel… bij sanae na een maand of 9 was ik terug naar mijn 75 F… toen na de bevalling van aisah weer naar H en ik krijg het niet weg, vannacht was aisah niet gekomen (heel fijn maar wel stuwing als een gek) en sanae drinkt s’ochtends echt lekker lang… maar die was er niet (bij opa en oma gebleven) dus ik ben met een druppelende linker borst aisah gaan halen en kind met rechts uit bed gehaald, linker borst moest ik gewoon ondersteunen, deed ZO’N zeer… :frowning: en idd als ze leeg zijn, merk ik dat meteen… zit de BH ook beter… anders altijd van die lappen vlees wat eruit komen… :silenced:

En de verhouding klopt ook niet bij mij… ik heb maatje 36/38 en dan cup H… :roll: :roll: :roll:




Wat goed zeg dat je tandemvoedt :thumbup: En wat je schrijft herken ik helemaal…



Mijn verhouding is precies zo: 1.62 lang, maatje 38 (ik hoop weer terug te gaan naar 36) en 75H :evil:



Zeg, jij biedt die draagdoek aan zag ik. Is die erg warm met omknopen… ik heb nl. zo een omknoopding maar gebruik hem niet omdat het zo een lange lap die die geknoopt moet worden en zo warm is…

Leuke man heb je trouwens :thumbup:



Ga nu slapen… ben erg moe (gisterenavond met de buren gebbq-ed. Erg gezellig maar wel laat…




Ik hoop ook weer terug te gaan naar 36 :mrgreen: schommel nu nog erg… na de eerste ging ik veel makkelijker terug naar oude gewicht en ook wat borsten betreft… maar nu, :frowning:



De draagdoek, zeg je heel eerlijk… Hij is super mooi en gemaakt van tricot stof maar ik heb hem thuis een paar x geprobeerd… mijn man is erg geduldig en handig maar ikke niet… :silenced: wel er zenuwachtig van en heb hem nooit gebruikt… :oops: zo zonde geld he… :frowning: Warm weet ik niet maar het is dus wel zo’n lang omknoop ding… :mrgreen: als je dat niet prettig vind, is deze ook niks voor je ben ik bang…



Oehh ja, lekker BBQ weer he… :thumbup: voor nu lekker slapen meis… :thumbup: :-*

Bedankt voor het man-complimentje trouwens… :-*

Ik heb 75/80 F en heb net nieuwe bikini gekocht, wel in (zo’n dure) lingeriewinkel. Merkte wel dat pasvorm, zelfs binnen zelfde merk, wel heel erg tussen modellen verschilt, ook als de maat het zelfde is. Beugel smaller of breder, ruimte tussen de twee beugels smaller of breder etc. En soms zelfs de grootte van de cup verschillend. De ene vrouw heeft bredere borsten dan de ander, en meer of minder ruimte tussen de borsten, dus het is maar net het juiste model vinden (mij gelukt :dance: ). Maar goed, wat ik hiermee wil zeggen: Weet je zeker dat je dus op internet wil kopen?

toch jammer dat jullie niet in Engeland wonen… de bravissimo heeft hier ook gewoon echte winkels. Ze zouden er ook een (of meer) in NL moeten openen, best markt voor lijkt me…

o ja… wat niki zegt kan natuurlijk ook.

Het merk Anita heeft ook bikini’s, die kun je vast bij lingeriezaken krijgen. Duur wordt t helaas sowieso denk ik

Ik heb trouwens Freya, gaat geloof tot G of H

@Rijntje wrote:

toch jammer dat jullie niet in Engeland wonen… de bravissimo heeft hier ook gewoon echte winkels. Ze zouden er ook een (of meer) in NL moeten openen, best markt voor lijkt me…






Ja dat zag ik op de site… zou idd een top idee zijn…

En eigenlijk ben ik helemaaaaal een zeur hihi… want ik zou NOG liever een tankini hebben ipv bikini… :silenced: :angel:

ah lotgenoten 8)



ik heb na de bevalling en BV nu maar 70G en ben ook dagen op zoek geweest naar een bikini.

UIteindelijk geslaag bij de neckerman :shock: 8)

Losse tankini topjes en losse broekjes. Heb van het bovenstukje maat groter genomen en het past!



en lekker cheapo oplossing

@niki10605 wrote:

Ik heb 75/80 F en heb net nieuwe bikini gekocht, wel in (zo’n dure) lingeriewinkel. Merkte wel dat pasvorm, zelfs binnen zelfde merk, wel heel erg tussen modellen verschilt, ook als de maat het zelfde is. Beugel smaller of breder, ruimte tussen de twee beugels smaller of breder etc. En soms zelfs de grootte van de cup verschillend. De ene vrouw heeft bredere borsten dan de ander, en meer of minder ruimte tussen de borsten, dus het is maar net het juiste model vinden (mij gelukt :dance: ). Maar goed, wat ik hiermee wil zeggen: Weet je zeker dat je dus op internet wil kopen?




Dat is precies mijn ervaring, daarom durf ik niet zo goed op het net te kopen en zeker als het in het buitenland zit is het lastig.

@Rijntje wrote:

o ja… wat niki zegt kan natuurlijk ook.

Het merk Anita heeft ook bikini’s, die kun je vast bij lingeriezaken krijgen. Duur wordt t helaas sowieso denk ik




Anita ken ik ook. Ik heb sowieso voedingsbeha’s van Anita en mijn badpak heb ik ook van Anita. Een badpak maat 38 met een cup erin maat F of G, maar ook die zit krapjes. En zit ook op het strand niet lekker…



Die Bravissimo winkels zouden idd. hier moeten komen. Of in een webwinkel of zo (hé, een goed idee - zelf eentje starten-… :mrgreen: )



Freya is ook bekend en kennen jullie de website: http://www.farfalina.nl?



Ben dus net bij een lingeriezaak geweest en ze hadden niets :wall: Heb wel 6 bikini’s gpast. Geven ze me een broekje 40 en een cup G, dat past dus niet. Of toch even een 40 H meegeven, dat gaat dus ook niet :roll: Nou ja ze willen alleen maar helpen, maar het is zo frusterend…