Ik kan echt niks verzinnen

@Rivella wrote:

@colle wrote:
echte meiden dus al he… :think:



make-up party :mrgreen:



nodig je een vriendin van jezelf uit( om te helpen) en dan al die meiden opmaken en hun haar stylen ( niet knippen offcourse) veel glitters natuurlijk…nagellak…

dan mogen ze met ze alleen een soort modeshow achtig iets doen…

idd veel foto’s maken, jip en janneke champagne…



en dan lekker eten…gourmetsetje erbij en dan allemaal wat pannenkoekenbeslag geven zodat ze zelf kunnen bakken :mrgreen:




hihihi dat zal de enige jongen die komt ons niet in dank afnemen :wink:


mag hij jurylid zijn :mrgreen:



enne een goumetset valt altijd toch wel te lenen bij iemand :wink:

Of de fotograaf :wink: :mrgreen:

o ja ook een goede :thumbup:

Er komen wel een boel leuke ideeën voorbij! :thumbup:

:roll: geen idee zwemmen? discofeestje?

ergens kaarsen maken?

en? wat is het geworden?

t feestje was vandaag toch??

kwam ook leuke kook feestjes tegen op internet in verschillende stijlen en je doet dat thuis krijgt heel het pakket thuis gestuurd.

feestje is morgen toch? :think:



Ben ook wel benieuwd wat ze uiteindelijk gaat doen met die kids.

Ben ook heel benieuwd! Maar zoals Natasha Froger (nou ja, eigenlijk zei die vader van die 4 of 5 kinderen dat) ook al zei laatst in Effe Geen Cent Te Makken: Zet een paar kinderen bij elkaar en ze hebben vanzelf lol.





Daar zit een kern van waaarheid in maar die kids van tegenwoordig zijn best wel verwend en willen vermaakt WORDEN. Ik weet wel als je ze de juiste tools geeft, ben je al een aardig end op weg. En er zijn hier al heel wat leuke (en veelal ook simpel te realiseren) ideeën langsgekomen. Móet dus wel wat mee te doen zijn! :thumbup: [/i]

Nou we zijn er nog niet aan uit hoor :wall:

Van Malissa zelf worden we ook niet wijzer :wink:



Het wordt ws wel zoiets als een discofeestje of zo, helaas hebben we geen groot budget dus tafel en zo aan de kant en laten dansen die handel :wink:

Dat Bingo feestje vind ik ook wel een leuk idee, volgens mij heeft mijn tante nog zo’n bingballenmachine :wink:



Het feestje is Zaterdag, vandaag was haar verjaardag en ze mag het zaterdag vieren.

Pffff ik wou dat ik eerder geweten had dat ze thuis geen feestje zou krijgen :wall:

Vergeet ik gewoon iedereen te bedanken voor de inzet en ideeën :oops:







BEDANKT!!!



:wink:

Heel graag gedaan hoor en nog gefeliciteerd met Malissa :dance: :-*

Het gaat vast een leuk feestje worden.

Laat je nog even weten hoe het gegaan is?

Nou de dames (en heer) staan “as we speak” te dansen op Malissa haar kamer.

Malissa heefte en nieuwe stereotoren en dvd-speler gekregen dus ze hebben boven disco-/biosfeest, ik ga zo ships en drinken naar boven brengen, eens kijken of de dames (en heer) zich vermaken :mrgreen:



Patrick had van zijn werk 8 magneet spelletjes meegenomen waarmee ze een acrobaten toren moeten bouwen dus dat zal ze ook wel redelijke tijd bezig houden :wink:

hahaha nou klinkt als een geslaagd feestje :thumbup:

Die magnetische figuurtjes ken ik ja, die hebben wij ook, zijn de meiden ook altijd heel druk mee.



Nou fijn dat Malissa, haar vriendinnen EN heer zo’n plezier hebben!!!

Zie je! Ze maken er zelf wat van :lol: !

Klinkt leuk, wie weet ook een idee voor mijn dochters volgende verjaardag, een groep meiden in huis vind ik wel gaan, met de jongens (zoon net 11 geworden) ga ik de hort op. Had vorige week 4 logees waarvan 3 jongens net zo oud als mijn zoon. Ze hebben een paar uur verstoppertje gespeeld, door het hele huis heen dus he, het zijn wel tamelijk energieke types moet ik erbij zeggen.

Maar goed, wij zijn een paar weken geleden met het hele zwikkie naar de bioscoop gegaan, eerst met de bus, vonden ze al erg leuk want daar zitten ze niet zo vaak in, na de bios (Amsterdam Centrum, expres de Arena niet gedaan ivm ongezellige omgeving) nog patat gegeten. Was supergezellig (kostte wél geld) en m’n huis was nog intact :mrgreen:

Maar met meiden lijkt me zo’n modeshowfeest heel leuk :thumbup: . Ik krijg plots allerlei ideeën, hawai feest met van die bloemenslingers en een soort cocktails, inderdaad een courmetsetje erbij. Klinkt helemaal leuk!

Foto’s jongensfeestje…

terugweg…

Oja, dat gekke figuur vooraan is niet een toevallige voorbijganger maar mijn vriend :mrgreen: