Zuuuuuuuuuuuuuucht!
Echt, nu de knoop is doorgehakt om bij mijn moeder te blijven wonen zeker nog tot mei, heb ik heel veel rust en krijg ik meer tijd voor andere dingen. Nadenken bijvoorbeeld. Schiet ik ineens helemaal in de stress omdat het nu allemaal wel heel dichtbij komt en ik heb nog helemaal NIKS! :roll: :shifty:
De familiewieg moet nog komen… ik zit te dubben over een “nieuwe” kinderwagen, ga ik voor een oudje of voor een duowagen?!
Nu de knoop is doorgehakt en mijn broer verhuisd moet zijn oude kamer omgetoverd worden tot kraam/verzorg/baby-kamer, ik moet de babykleertjes van Thomas uitzoeken en een paar nieuwe dingentjes kopen (het 1e pakje bijvoorbeeld). :shifty: :shifty: :shifty:
En… :think: oh pieep geboortekaartjes :shifty: , ik heb al een plan maar als dat alleen maar in mn hoofd blijft komt er natuurlijk geen kaartje.
STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!
Erg fijn als je al moeite hebt met in slaap vallen. :liar:
Zucht… adem in… adem uit… KALMTE ALLEEN KAN U REDDEN!
Iemand tips?
Ben maar weer eens een lijstje aan het maken.
Gegroet!
Inderdaad, lijstje maken met to do dingen en lekker doorstrepen als je wat hebt gedaan. Als je alles op papier hebt staan (ik doe dat altijd uitgebreid, inclusief telefoonnummers/adressen/data waarop iets af MOET) dan hoef je het ook allemaal niet in je hoofd te bewaren.
Succes hoor. En als je een bedje hebt, een dekentje en een kruikje (misschien wat luiers :mrgreen: ) dan ben je toch al een heel eind? Dingen als geboortekaartjes zijn leuk maar geen noodzaak hoor.
Succes & sterkte.
Idd een lijstje maken soort plan van aanpak, zie dat je 34 weken zwanger bent dus in principe heb je nog zo`n 6 weekjes de tijd om dit te regelen tenzij je eerder bevalt natuurlijk
Wens je veel suc6
Enne kalm aan en rustig blijven ademen
Gewoon een voor een de dingen doen. Regel het geboortekaartje dan is dat vast uit je hoofd en dan zul je merken dat je weer wat ruimte krijgt in je hoofd. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed joh, herken het wel hoor!
:mrgreen: Stress is er nog steeds, maar dankzij broer en moeder is nu in elk geval de knoop doorgehakt voor het aanschaffen van de kinderwagen.
Ik moet er natuurlijk niet vanuit gaan, maar ben met Thomas met nog net geen 38 weken bevallen. En ik was vanplan het bij een 2e zwangerschap allemaal beter te plannen, maar ja, dan komen er weer andere dingen tussen die de boel verzieken…
Komt uiteindelijk goed,
die baby komt er zowiezo wel uit:wink: .