ik is zoooo trots!

oehhhh ik gloei nu nog , mijn mannetje heeft zijn eerste musical gedaan op school, en hij deed zooooo zijn best!

zijn klas moest engeltjes spelen die om de grote engel heen dansten, en het was zooooo cute! :inlove:

al die kleine guppies met van die hele serieuze koppies… en daarna moesten ze dan ook nog een kerstlied zingen … en sil… die stond met zijn neus vooraan, hij vond het geweldig!

ik zit me nu al te verheugen op volgend jaar :inlove:

zo dat wilde ik ffies kwijt , want menomen … ik kreeg die lach niet meer van mijn gezicht hoor , toen we allemaal op bed lagen stond mijn mond nog gekruld! :smiley:

dat is mooi he?

Dat trotste moeder gevoel, zo van mijn kind doet het maar even… :smiley:

goed van hem hoor :thumbup:

er is geen beter gevoel! :thumbup: :inlove:

Oh wat leuk en wat goed!

Bij ons gaat dat pas vanaf groep 3 dus kan ik volgend jaar met je meeglunderen (hoop ik).

@SeeSeeEm wrote:

Oh wat leuk en wat goed!

Bij ons gaat dat pas vanaf groep 3 dus kan ik volgend jaar met je meeglunderen (hoop ik).

ookal doen ze niks , dan nog is het zoooo bijzonder om je kind op zo’n podium te zien staan(bij sil in de klas waren er ook een paar kindjes die het liefst in juf kropen , maar de papas en mamas zaten hoe dan ook te glunderen hoor!)

Wat kun je trots zijn op je kindje hè?! Heerlijk gevoel! En ook om te zien dat ze er zo’n plezier in hebben! Geweldig!