Ik is blij!!

VAnaf dat Sem 2,5 maand was was de late avondvoeding een ramp. :frowning:

Bij mij loopt s’avonds mijn voeding wat terug en meneertje had het geduld niet om dan goed te drinken. Lees heel de boel bij elkaar brullen van de honger, maar niet drinken om uiteindelijk oververmoeid in slaap te vallen zonder gedronken te hebben.

Rond die tijd moest ik ook weer gaan werken, dus ben ik s’avonds maar gekolfde melk gaan geven, en dat dronk hij goed op en ging daarna heerlijk tevreden slapen :inlove:

Geregeld geprobeerd om hem de borst te geven, maar dat was gelijk weer stressen :roll: Overdag ging het beter en drinkt hij practisch altijd live. Alleen 1 probleem, Sem drinkt inmiddels 200-240cc s’avonds en dat krijg ik niet gekolfd, ik kolfde voor mijn werk (19:00/20:00), na mijn werk (23:00/0:00) en dan nog had ik geen volle voeding bij elkaar, dus bleef ik op zodat ik ik een uur later nogmaals kon kolven :zzz:

S’ochtends kolven was ook niet mogelijk, omdat Sem na een hele nacht doorslapen beide borsten wilde.



Inmiddels kon je me bijna bij elkaar vegen en heb ik weer een poging gedaan om hem s’avonds ook aan de borst te krijgen.

Ik was erg verkouden en grieperig dus heb me ten eerste ziek gemeld afgelopen vrijdag :oops:



Sem alleen aangelegd, en na een hoop gedoe en geprotesteer is hij uiteindelijk toch zelf gaan drinken, weliswaar half uitgeput maar toch :thumbup: Hij was niet tevreden toen hij 2 kanten had gedronken dus heb ik hem nog 2x 50cc gekolfde melk na gegeven en vervolgens sliep hij de nacht weer door :dance:



Nu heeft hij al een paar avonden zelf gedronken, en dat vul ik nog aan met 50cc gekolfde melk en hij is er tevreden mee en gaat steeds rustiger drinken :dance: Ik kolf nu nog maar 1x rond 23:00 en daarvan gaat 50cc in de koelkast voor de andere avond, en nu al 2x 75cc kunnen invriezen om mijn voorraadje weer een beetje te kunnen opkrikken! :thumbup:



Meneertje heeft nog steeds een eigen willetje, want hem eerder pakken omdat hij “maar” 4 voedingen krijgt heeft geen nut, hij wil alleen drinken als hij er aan toe is en niet wanneer mama het nodig vind :mrgreen:



Nog effe een fototje van onze eigenwijze draak :inlove:

Hij heeft absoluut een eigen willetje. dat is hem ook wel aan te zien. :inlove:

Fijn dat het nu wel al lukt met de avondvoeding.

:inlove: Wat een stuk!

:dance: voor jou!!

:-*

Wat een ongelofelijk mooi kereltje!! :inlove:

Fijn joh, dat de bv nu 's avonds ook lukt!!

Ow, wat een heerlijke boevenkop :inlove: En heerlijk dat het nu zo goed gaat :dance:

:inlove: :inlove: :inlove:

Fijn dat het nu zo goed gaat! :thumbup: :dance:

en eh…wat een heerlijke foto! :inlove: