ik is blij!!!!!!

Al vanaf week 26 loop ik wekelijks (en soms vaker :shifty: ) bij de gyn ivm vroegtijdige weeen…Afgelopen donderdag nog weer even een bliksem bezoek gebracht, maar ook toen was er gelukkig geen bevalling aan de gang…Gelukkig zorgen ze niet voor ontsluiting waardoor ik elke keer weer naar huis mocht…

Om die reden ben ik toen ook meteen gestopt met werken om rust te nemen…Niet mijn favoriete bezigheid thuis zitten, maar de gezondheid van Betsie staat natuurlijk voorop!

Vandaag weer op controle, wederom is er geen ontsluiting bij gekomen en zag alles er picobello uit…

Genoeg reden om te zeggen dat ik niet meer wekelijks hoef langs te komen :dance: :dance: …ik werdt er zo simpel van, dat geklepper heen en weer,op zoek naar een parkeerplaats bij het zkh om vervolgens een pokke eind te moeten lopen tot de plaats van bestemming was bereikt :silenced:

Maar nu hoef ik voorlopig 2,5 weken niet meer komen :dance: :dance:

Heeft het niet werken toch zijn vruchten afgeworpden!

en nu maar hopen dat het zo blijft :pray:

wat een goed nieuws meis !!! :dance: :dance: :dance:

ik hoop dat beebje nog ongeveer 10 weken blijft zitten en voor DAN wens ik je een schitterende bevalling !

liefs

Gerda

Wat een goed nieuws!!

Kus Moon

:clap: En nu lekker gaan genieten van de laatste weekjes van je zwangerschap!! :inlove:

wat een goed nieuws!! :dance: :dance:

Nu toch nog even lekker genieten…

joehoe wat een goed nieuws

en betsie blijft gewoon netjes tot 40 zitten :pray:

iets eerder mag natuurlijk wel :lol:

:dance: