ik heb totaal geen energie

Ik had bij alle andere kinderen na de 13 weken bergen met energie en dit liep zo tot de 7 maanden maar dit keer is het totaal niet zo.

ik ben morgen 20 weken zwanger maar die energie is er totaal niet ik krijg niets uit mijn handen ik ben kapot bekaf hoe veel ik ook slaap.

mijn huishouden word echt een puinzooi en mijn man vind het niet erg om het op te ruimen maar ik voel me onwijs schuldig.

ook kan ik niets hebben en word om alles huilerig en sjago ik wil hier gewoon vanaf wie heeft er tips voor me want ik zie het niet zitten om zo door te gaan tot de 38 weken.

gewoon aan toegeven en als je het niet vertrouwd kun je langs de vk gaan om je te laten prikken op bloedarmoede ofzo

sterkte

marlies

hier exact hetzelfde… dood en dood en doodmoe…

werk daardoor nu ook maar halve dagen…

ik doe het er maar mee…

sterkte voor jou ook meid

@marlies wrote:

gewoon aan toegeven en als je het niet vertrouwd kun je langs de vk gaan om je te laten prikken op bloedarmoede ofzo

sterkte

marlies

dat is het probleem dus ik heb nog drie kinderen rond lopen die kan ik moeilijk aan hun lot over laten.

ik ga het er volgende week met de verloskundige over hebben.

Is je bloed al gecontroleerd? Misschien heb je wel een laag Hb en is het met wat extra ijzer opgelost.

@mamadidi wrote:

dat is het probleem dus ik heb nog drie kinderen rond lopen die kan ik moeilijk aan hun lot over laten.

Maar helpt het als je je zo schuldig voelt? Krijg je daar extra energie van? Ik denk dat het je schuldig voelen ook energie vreet.

Misschien kunnen jullie tijdelijk een hulp in de huishouding nemen? Dan kun jij de energie die je hebt gebruiken voor de dingen waar het echt om gaat?

Probeer voldoende rust te krijgen en wees niet te streng voor jezelf. En laat inderdaad dingen als je hb controleren, wie weet is het relatief eenvoudig op te lossen.

Ik snap het. Je kunt nu eenmaal niet toegeven aan je vermoeidheid als je een complete kinderschare hebt rondhuppelen. Maar op de momenten dat je partner thuus is, duik op de bank of lekker in je bedje en neem een stappie terug. En verder dus: Floradix, maar dat had ik je al gezegd… :hug:

hoi

inderdaad mischien even bloed laten prikken kan dat in elk geval uitgesloten worden als oorzaak van het moe zijn!

ik had ook totaal geen energie toen ik zwanger was van nummer 3!

en je MOET gewoon door als je al 2 (in jou geval) 3 kinderen rond hebt lopen!

pak je rust als het kan!

:hug: :hug: :hug:

liefs helen

Hoi meiden

ik ga dindsdag want dan moet ik weer heen me bloed evve laten priken.

ik neem nu idd mijn rust even meer ik ga morgen even floradix kopen.