Kiki is ook ARiel fan…alleen is papa dan altijd heel stoer Koning Triton, Lila is Melody en ik…ik ben Botje :? nah, lekker dan…en dan noemt ze me ook nog regelmatig voor de grap Snotje (haha, wat leuk…pff hihi)
We hebben handpoppen van de kleine Zeemeerminfiguurtjes en dat is soms een welkome afwisseling, kan ik ff lekker in de poppenkast zitten haha… Verder probeer ik toch echt dat ze zichzelf vermaakt, soms zeg ik gewoon dat ik nu ff geen zin heb…dat vindt ze wel jammer maar vervolgens gaat ze zelf kleuren of glijen (staat een glijbaan in de woonkamer). Ook hebbenw e een grote roze prinsessentent in de kamer staan en dan gaat ze daarin met Lila boekjes lezen…heeeerlijk! Maar ja, jou dochter wil dat dus niet. Toch gewoon af en toe zeggen dat je geen zin hebt hoor!
SusanneB zei,
Kiki is ook ARiel fan..alleen is papa dan altijd heel stoer Koning Triton, Lila is Melody en ik.....ik ben Botje nah, lekker dan...en dan noemt ze me ook nog regelmatig voor de grap Snotje (haha, wat leuk...pff hihi)
Hm....jij bent dus Botje....dat kan erger hoor. Ik ben dus altijd Ursula de zeeheks. Pappa is wisselend prins Erik of Triton.
Ik vraag mij af wat ik verkeerd doe :eh: :think: :)
@Happy mommy wrote:
SusanneB zei,
Kiki is ook ARiel fan..alleen is papa dan altijd heel stoer Koning Triton, Lila is Melody en ik.....ik ben Botje nah, lekker dan...en dan noemt ze me ook nog regelmatig voor de grap Snotje (haha, wat leuk...pff hihi)
Hm....jij bent dus Botje....dat kan erger hoor. Ik ben dus altijd Ursula de zeeheks. Pappa is wisselend prins Erik of Triton.
Ik vraag mij af wat ik verkeerd doe :eh: :think: :)
Owjee...Ursula... :think: misschien moet ik maar blij zijn dat ik Botje ben... Hebben jullie ook deel 1,2, en 3?
en ik moet de lelijke stiefzuster zijn :shock: :shock:
:mrgreen:
ik herken het wel hoor, alleen is het voor jolijn ook goed als ik als lelijke stiefzuster gewoon doorga met strijken of zo, dan krijg ik af en toe een aansporing en gaat ze door met haar spel.
ik zou het ook niet kunnen hoor aldoor maar in haar spel meegaan, maar zoals gezegd, ze accepteert het ook als ik niet actief mee doe.
Hihihihi! Botje en Snotje! hihi
Ik speelde vroeger zelf dat ik de zeeheks was. Ik vond (vind :oops: ) dat liedje van Ursula ook altijd het mooist. Lekker gemeen zijn :evil: gnagnagna “In 't verleden was ik niet bepaald een doetje, heel begrijpelijk werd ik vaak een héks genoemd!”
Lijkt me echt lachen als Arielle straks ook dit soort rollenspellen gaat doen. Als ze dat al gaat doen, dat ligt van tevoren niet vast denk ik… Misschien wordt ze wel een tomboy die in bomen klimt etc. Ook leuk! (behalve als ze valt en wat breekt denk ik… :S)
Nee mama doet hier wel mee denk ik!! Ik naai als hobby allerlei leuks in elkaar en trek dat aan naar festivals als de Elf Fantasy Fair, Castlefest, etc. Beetje het LARP idee…
Blue fairy zei:
Ik speelde vroeger zelf dat ik de zeeheks was. Ik vond (vind ) dat liedje van Ursula ook altijd het mooist. Lekker gemeen zijn gnagnagna "In 't verleden was ik niet bepaald een doetje, heel begrijpelijk werd ik vaak een héks genoemd!"
Lijkt me echt lachen als Arielle straks ook dit soort rollenspellen gaat doen. Als ze dat al gaat doen, dat ligt van tevoren niet vast denk ik... Misschien wordt ze wel een tomboy die in bomen klimt etc. Ook leuk! (behalve als ze valt en wat breekt denk ik... :S)
Nee mama doet hier wel mee denk ik!! Ik naai als hobby allerlei leuks in elkaar en trek dat aan naar festivals als de Elf Fantasy Fair, Castlefest, etc. Beetje het LARP idee
Joh, jij bent de droom van mijn dochter :D :thumbup:
Wat een enthousiasme! Nu maar hopen dat je het vast kunt blijven houden.
Ik was in het begin ook wel leuk aan het meespelen hoor, maar mijn kleine meid heeft weinig tot geen variatie in haar spel. En een zachte "push" in een andere richting wordt niet in dank afgenomen.
Resultaat: wekenlang dezelfde scene uit Assepoester, Sneeuwwitje, Doornroosje of de kleine zeemeermin. Hetzelfde liedje wordt gezongen, de hele dag lang. Zodat je er zelf 's-nachts nog krankzinnig van wordt omdat je het niet meer uit je kop ktijgt :wall:
mijn vriend wordt letterlijk gek van het feit dat als ik een dagje wat rommel in huis, ik continue dezelfde CD op repeat heb staan. Hoor dan 5 of 6x die CD af op een dag. En dat zo een paar weken lang. Arme jongen mijn vorige partner trouwens idem…
En 100x hetzelfde Disney liedje? Doe mij zo’n kind! :thumbup: Ik zing alle liedjes zo mee! hahahahaha!!