Ik heb iets gedaan... (up date pag.3)

:mrgreen: GAAAAF!

Oh wat ontzettend lief van je zeg!!! :inlove:

Wauw…dat is nog eens een verrassing! :thumbup:

Fijne avond allebei :wink: :mrgreen:

fijne vakantie en veel plezier

@Femke, mama van Jelle wrote:

Dit is wat Crien heeft gezegd op een andere forum, hopelijk vind ze het niet erg dat ik dit even plaats … :mrgreen:





HE-HE!!! Wat een dag zeg! Nou, het was nogal een verrassing! De eerste reactie op de datum op de tickets was: 24 juni??? Ehm…???



Ja, schat, 24 juni, overmorgen zit je in het vliegtuig!



Hij had niet verwacht dat ik zover alles geregeld had, de hele vakantie, vrij op z’n werk in overleg. Hij zit nu al de hele avond te prakkizeren hoe hij de hele week in een halve dag kan proppen (qua werk dan) Maar hij kan er ook wel de lol van inzien…



Morgen meer! PC stopt ermee…






Hey Femke! BEdankt voor het plaatsen, wilde net hetzelfde gaan doen :lol:



Sorry, dat ik niets meer liet horen maar ik moest ineens nog zoveel doen! Ja dat komt ervan als je alles geheim wilt houden :lol: Bijna alles is ingepakt en morgen alleen nog ff de laatste dingetjes in de koffer gooien, :pray: dattie dicht gaat en dan kunnen we! :dance:

Ik hoop echt alles in 2 koffers te krijgen, daarbij 2 stuks handbagage (1 voor de kids en 1 voor ons) en dan nog 2 buggy’s.



We vertrekken morgen tegen een uur of 2, we vliegen om 16.45u en landen ginds om 21. 30u. Dan meteen met een taxitransfer naar het hotel (heb geen zin om om die tijd nog op anderen te gaan wachten en alle hotels af te gaan met 2 slaperige kids).



Misschien dat ik morgen nog even hier ben en anders: TOT VOLGENDE WEEK ALLEMAAL! zwaait

Doei !!! :lol:

prettige vakantie !!!



liefs

Gerda

hele fijne vakantie gewenst

fijne vakantie

geweldige vakantie gewenst! :mrgreen:

Fijne vakantie :smiley:

Fijne vakantie!

Fijne vakantie en lekker genieten!!! :mrgreen:

zwaai





geniet van je vakantie en van elkaar!!!

fijne vakantie!!!

VEEL PLEZIER!!! :dance: :dance: :dance:

Fijne vakantie!!! :dance: Geniet van elkaar & van jullie kids.



zwaai

Fijne vakantie. :dance: :dance: :dance: :dance:

Heel veel plezier en geniet ervan :dance: