Ik heb iets gedaan... (up date pag.3)

… en ik mag het niet vertellen… :?





























Maar ik MOET het even kwijt:





























Ik heb een vakantie geboekt, zonder dat hubbie het weet! :oops: Nou ja, ‘niet weet’… We zijn al een poosje aan het kijken of we niet een weekje weg konden maar steeds ging het niet. Of door zijn werk of doordat ik weer iets in het ziekenhuis had.

Nu zitten we er echt een beetje doorheen, vooral hubbie. Hij is tot en met efgelopen woensdag iedere dag naar Hilvarenbeek (Philips heeft daar een eigen trainingscentrum) tot laat in de avond voor sessies met zijn collega’s. EN dat anderhalve week lang. UIt Azië, Europa en Amerika was iedereen bij elkaar om dingen efficiënter te maken en een nieuwe afdeling erbij op te zetten. Die afdeling gaat hubbie leiden Da’s wel leuk maar het kost allemaal wel veel energie.



Onlangs begon het ideetje in m’n hoofd te spelen en heb zitten zoeken op internet. Ik wilde per se iets hebben met vertrek vanaf Eindhoven en da’s gelukt!

Naar het reisbureau geweest om te boeken (en betalen) want via de PC kan hubbie te veel achterhalen en het MOET GEHEIM blijven. Het is nl ook een verjaardagscadeau!



A.s. dinsdag gaan we voor 8 dagen naar Belek, Turkije Yieha

:inlove: :inlove: Heerlijk!!!



Super verrassing!! Lief van de hoor!!!

en als hij niet mee wilt…dan stel ik mij met liefde op voor plaatsvervanger

wat lief!!!





heb je ook vrij geregeld voor hem enz dan??

Kijk dat is nou eens een verrassing :thumbup:

Alvast een heerlijke vakantie saampjes :inlove:

Ik wou dat ik jouw man was :inlove:

@marijke79 wrote:

wat lief!!!





heb je ook vrij geregeld voor hem enz dan??




Yep, zijn directe baas heeft dat voor mij/hem geregeld :mrgreen:

Wat een leuke verrassing!!!

Super!



Veel plezier!!! :inlove:

wat een leuke verrassing!!

Kunnen jullie goed uitrusten en lekker samen zijn!

Geniet ervan! :smiley:

leuk zeg! Jouw hubbie vindt het vast super :thumbup: Alvast veel plezier 8)

oh wat lief van jou zeg.



Daar zijn jullie allen vast wel aan toe!!!

Geniet er maar lekker van.





Dat hoef ik dus niet te proberen he. Die van mij gaat dan niet mee, die kan echt niet tegen zulke verrassingen :mrgreen:

Rob zou dat ook leuk vinden…



Maar ik helemaal niet, echt dat meen ik ! :oops:



Amuseer jullie !!!



liefs

Gerda

Oh dat is zo leuk, ik heb dat een paar jaar geleden voor mijn man’s verjaardag gedaan. 5 dagen naar Barcelona. Ook vrij geregeld enzo. Zoooo leuk en ik heb t tot op t vliegveld geheim kunnen houden waar we heen zouden gaan. Echt dat gezicht geweldig!!



Geniet ervan…de voorpret is alleen al zooo leuk!!

hihi wat spannend en leuk!! :smiley: echt zo een lieve verassing is dat!

@gerda wrote:

Rob zou dat ook leuk vinden…



Maar ik helemaal niet, echt dat meen ik ! :oops:



Amuseer jullie !!!



liefs

Gerda




Zelf zou ik er ook helemaal niet tegen kunnen! :lol: Maar mijn hubbie is er zo één die de avond voor een vakantie om 23.30u z’n koffer eens gaat pakken… En ik weet dat hij er héél graag even tussenuit wil. :wink:



Zelf ben ik al de hele week mijn koffer aan het pakken (in gedachten). Er liggen stapeltjes schone kleren in de kast die kant en klaar zijn om de koffer in te gaan :mrgreen:



Hubbie is al een paar dagen aan het ‘zeuren’ dat hij toch eigenlijk wel voor half juli nog een weekje op vakantie wil. Op zijn werk heeft hij zelfs een inventarisatie gemaakt van wie wanneer weggaat! Zodat hij kan plannen :mrgreen: En iedereen daar speelt het spelletje mooi mee! :mrgreen:

Wanneer zeg je het hem? Kan je het lang geheim houden

MOrgenmiddag. Dan komt er wat bezoek voor z’n verjaardag en krijgt hij een oud koffertje met inhoud :wink: aangeboden! :mrgreen:

Yieha, nog maar zo’n 6/7 uur m’n mond houden :silenced: , dan mag ik het vertellen! :dance:

leuk joh!!



alvast veel plezier op vakantie!!!

Superr leuk!! :dance: Veel plezier met vertellen én op vakantie!