Ik heb hulp nodig!

Hallo allemaal,



Bijna alle berichten van jullie heb ik net vluchtig zitten lezen, toen dacht ik: Wat fijn om dit allemaal te kunnen delen met vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten.



Ik hoop dat jullie me even op weg kunnen helpen, ik ben namelijk echt een leek op het gebied van zwanger worden, hihi.

Ik lees veel zowel op internet als boeken en tijdschrijften, maar volgens mij zegt iedereen weer iets anders, om gek van te worden!



Kort samengevat:



27 Mei heb ik mijn laatste pil geslikt, 31 mei ben ik ongesteld geworden, het is nu 13 juli en ondertussen ben ik nog steeds niet opnieuw ongesteld geworden. Ik heb al 3 testen gedaan (als het aan mijn vriend lag al 20) en bij alle 3 was ik niet zwanger!



Sommige mensen zeggen dat het maanden kan duren voordat ik weer een cyclus heb, andere zeggen dat ik goed zwanger zou kunnen zijn, bij hun waren de testen in het begin namelijk ook negatief terwijl ze wel degelijk zwanger waren.



Ik weet echt niet meer wat ik moet denken, en het ergste is:

Ik had mezelf voorgenomen te stoppen met de pil, maar daar verder niet mee bezig te zijn, DAT GAAT DUS GEWOON ECHT NIET!!!



Wat denken jullie ervan? En misschien een domme vraag, maar wat bedoelen jullie precies met NOD? :doh:



Dikke kus Mila!

NOD = niet ongi dag,de dag dat je niet ongesteld wil worden :wink:



Bij mij duurde het ook ruim 6 weken voor ik weer ongesteld werdt,dus nog even wachten.

En ik dacht ook van ik ga me er niet druk en gek om maken,maar ik doe het ook hoor :mrgreen:

ik werd gelijk netjes ongi (= ongesteld)



maar als je in mei gestopt bent dan kun je met de meiden mee tikken die ook in mei gestopt zijn…

zij kunnen dan gezellig met je mee kletsen en hebben misschien wel de zelfde of andere vragen…kunnen jullie er samen uitkomen…



succes