hallo allemaal
ik had even een vraagje.
ik ben de laatste tijd wat aangekomen :oops: volgens een vriendin dan want ikzelf zie het niet echt.
voor 2 weken terug heb ik een test gedaan omdat het eigelijk wel kon dat ik zwanger was maar er kwam niets uit die test.
nou moest ik vandaag ongesteld worden maar ben het nog niet en heb vanochtend wel getempratuurd en dat was 37.1.
maar nou wil dat voor mij nog niets zeggen omdat het zowiezo al een warme dag was .
maar wanneer kan ik nu het beste een test ophalen ikzelf wou wachten tot maandag dit is de eerste keer dat ik een beetje overtijd ben.
kunnen jullie mij helpen??
alvast bedankt.
doeidoei veel liefs gemma
Volgens de fabrikanten van zwangerschapstesten kun je bij de meeste tests testen vanaf de eerste dag na de gemiste menstruatie. Dat zou bij jou dus morgen zijn.
Succes!
echt
ooohww ik hoop het zo dan… maar ik ben nu al 3x teleurgesteld en daarom durf ik niet goed eigelijk
Ga er maar vanuit dat het echt wel een keertje raak moet zijn, dus dan kan het net zo goed deze keer al zijn, toch? :mrgreen:
We proberen het altijd positief in te zien op dit forum! :thumbup:
Laat je het nog even weten, ben wel benieuwd of het zo mag zijn voor je.
Zal voor je duimen!
jaah ik zal het je laten weten
alvast bedankt.
maaruhm ghehe ik heb nog 1 klein vraagje.
die vriendin van mij zegt ook dat je het kan voelen bij het schaambeen ofzo of de baarmoeder die moet dan groter zijn ofzo???
Ik denk dat zij bedoeld dat je dan meestal krampen krijgt ter hoogte van je schaambeen, omdat je baarmoeder gaat groeien.
Maar exact weet ik het niet hoor, ben zelf bezig om zwanger te worden van onze eerste, dus ik moet het ook doen met “horen zeggen”. Hoewel ik wel denk dat ik vorige week een innestelingbloeding heb gehad en de dagen erna dus ook hevige krampen in mn onderbuik ter hoogte van mn schaambeen… :mrgreen:
ahaaa
dus het is voor jou ook allemaal nieuw
maar moet een vrouw percee bloeden dan met innestellen?
Nee hoor er hoeft niet persee een innestelingsbloeding te zijn.
Ik voel trouwens nog steeds niet hoe en wat in mijn buik en dan bedoel
ik met het ook op de baarmoeder.
De voelmethode is denk ik niet echt betrouwbaar of je moet ook goed
weten hoe het voelt als je zeker weet dat je niet zwanger bent.
ik kijk ook elke keer nu of ik niet ongesteld ben want dat gevoel heb ik namelijk wel.
ik ben nu doodnerveus :oops:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=10503 voor dingen wat kunnen wie weet herken je er wat in?
Innestelings bloed heb ik niet gehad maar ik was erg moe en had gevoelige borsten
Heel veel succes en hopelijk heb je snel een duidelijk positieve test in handen!!
nou ik heb de laatste tijd van die rare piepjes in me buik :oops: haha het is net een scheetje maar dan in de buik jaaah :oops: :oops: :oops:
Dat had ik ook met lyann…
haha dat is heel raar en ik schaam me ook want andere mensen horen dat ook gewoon
Nou niet voor schamen kan er bij horen :lol:
nou me vriend en ik hebben het even uitgerekent. maar ik ben nu 2 dagen overtijd, wat moet ik nu doen dan mijn temp was vanochtend 36.6
Testen meid, da’s de enige manier om duidelijkheid te krijgen!
jaa das waar maar ik ben zo bang dat ik weer teleurgesteld word. omdat me dat nu al 3x is overkomen. me vriend zegt dat ik beter tot maandag kan wachten.??
nou mensen.
ik ben net een beetje gaan bloeden weten jullie wat dat kan zijn??
ben wel bang dat het mis gaat
nou meiden ik ben dus heel erg ongesteld geworden en heb ook slechte gevolgen gehad met o.a de hele dag ziek op bed maarjah volgende keer beter.
iig bedankt allemaal!!!
balen meis :hug:
op naar de volgende ronde :thumbup: