Ik heb er geen woorden voor....

Vanmorgen was mijn vriendin met haar dochtertje op visite. Ze vertelde dat haar zwager voor 70 dagen in de gevangenis zit. Weet je waarom? Hij had s’nachts een inbreker betrapt in zijn huis. Die inbreker kwam op hem af met een mes dus hij heeft die kerel tegen z’n oog aangeslagen. Nu blijkt dat z’n oogkas gebroken is en aangezien je geen eigen rechter mag spelen (ook niet ter zelfverdediging) zit hij in de bak… En de inbreker? Die loopt vrij rond, want hij is al genoeg gestraft met z’n gebroken oogkas…



IK HEB ER GEEN WOORDEN VOOR…

:shock:

:shock: :shock:

Ben ik ook even stil met je!



en dat ben ik niet snel!

:evil: Wat een wereld leven we in zeg… belachelijk.

Als er een inbreker in je huis loopt, gewoon HEEEEEEEEEEL hard meppen als je de mogelijkheid hebt.

En daarna ontkennen dat jij eerst sloeg. Je sloeg uit zelfverdediging, omdat hij je aanviel, mét mes!!



Dan is het nog jouw woord tegen die van de inbreker, maar sta je wel sterker. Belachelijk he!!

Ongelooflijk dat een ‘boef’ meer rechten blijkt te hebben dan een brave burger.

Tsja, hier in Nederland leven we nou eenmaal in de omgekeerde wereld… :wall:

stomme wetten hier ook…

echt belachelijk…

:shock: :shock: :shock:



Da’s ook gewoon níet eerlijk zeg…

absurde situatie! :evil:

Niet te geloven. Ik kan hier echt kwaad om worden hè. Zo’n inbreken neemt toch een risico. Als hij daar niet was geweest, dan had hij geen dreun gekregen. :evil:

Tss wat belachelijk!! Soms is de wet zoo krom he! Niet normaal!! :naughty:

Het is te belachelijk voor woorden maar hier in Nederland is het enige dat je mag doen als je een inbreker betrapt zeggen: ‘hee je vergeet de dvd speler mee te nemen’



En dat het bij het risico van het vak hoort dat je klappen krijgt… volledig mee eens! Ik krijg opeens ook een lumineus idee: mijn eigen verzekeringsmaatschappij ‘Geflest op zijn best’. Binnenkort komt onze nieuwe Anti Honkbalknuppel-polis op de markt. Verzekert tegen alle gevechts-risico’s én gebroken ledematen als gevolg van een sprong uit het raam/van het dak. Met speciale pluspakketten voor helers, oplichters en meesterkrakers. Wil je ondesteuning door de heren Moscowitz of Spong dan betaal je slechts een klein percentage van je jaar ‘omzet’ extra voor de ultieme service.



Gat in de markt?

Patent op aanvragen, meteen :mrgreen: Denk dat je veel ‘klantjes’ gaat aantrekken.

Kijk er niet van op dat het er ooit nog gaat komen ook!!

:shock: had idem dito gedaan als hier in indringer in huis is

lak aan de wet

@Nicje wrote:

Patent op aanvragen, meteen :mrgreen: Denk dat je veel ‘klantjes’ gaat aantrekken.

Kijk er niet van op dat het er ooit nog gaat komen ook!!




Ja… maar hoe ga je dan om met wanbetalers?

Hrm. misschien meteen maar een ‘deurwaardersbureau’ erbij

‘Dokken of Knokken’



zo!

tsssssssss :shock:

echt belachelijk!!!

:shock: belachelijk, maar het gebeurt vaker dan we denken. :thumbdown:

jep…zo is de wet hier geregeld

De volgende keer de inbreker zeer zeer hardhandig op straat flikkeren en vooral geen aangifte van inbraak doen.

Laat hem maar bewijzen dat hij bij jou heeft ingebroken en toen klapen heeft gekregen.

En als ze aan de deur komen, jij weet van helemaal niks toch???