Ik heb de zomer in mijn bol!!!GENIETEN!!

Vanmiddag met de kids de trampo opgezet en lekker met mijn nieuwe border bezig geweest…

Het is niet echt zonnig, maar de temperatuur is heerlijk.



Benthe is zo super aan het genieten, dat ik er helemaal blij van word…

Ze is zo aan het genieten, dat ze niet eens binnen haar brood wil eten. Ze zit nu heerlijk op het trapje van de trampo :inlove: :inlove: :inlove:



Laat de zomer maar komen!!!

Heerlijk hè! Het schijnt vanaf morgen ook weer een paar graadjes warmer te kunnen worden. Kannie wachten…

Ik vond het fris vandaag… :oops:

vondhet vandaag wel erg frisjes, de dagen zijn hier wel eens lekkerder geweest. HEt was volle bak bewolkt, Afgezien daarvan heerlijk bij mijn ouders op de boerderij gangs geweest! met de kids

Ik vond het ook frisjes… Morgen wordt het wel lekker. Lekkerder dan afgelopen zondag zeggen ze!

hier was het echt fris en heeeeel bewolkt



heb nog met mijn rug tegen de verwarming aan gezeten vanmiddag

Hier ook fris ja. Heel wat kilometers op de fiets erop zitten, maar dat voelde echt koud.

Hopelijk morgen zon, dan ben ik helemaal tevreden :smiley:

zal ernmorgen van genieten vanuit het kantoor :?



maar vrijdag krijgen we ook nog een heerlijke dag dus dat wordt genieten :dance:

Waar woon jij dan?



Hier in Amsterdam was het fris/koud…



Maar zondag had ik een heerlijke lentedag in de tuin… :slight_smile:

Hier was het nog wel fris, maar toch kon ik het niet laten en heb de achterdeur een tijdje lekker open gehad. :oops: Mijn man heeft het altijd te warm maar die vond het koud toen hij thuiskwam. :shock:

Morgen wordt het ws wel een stuk zonniger en dan blijft de achterdeur open en gaan boven de ramen ipv een half uurtje de halve dag lekker open. :mrgreen: En de was kan dan ook buiten hangen. :dance:

hier staan in de winter en de zomer de ramen boven altijd open de hele dag. en onze kamer snachts ook gewoon.



morgen idd meer zon :dance:

Nah wij hebben bovenluiken die altijd iets open staan maar ook nog ‘raamgrote’ luiken en die gaan echt alleen maar in de zomer/voorjaar open anders staat het ijs in de winter op de ramen. :lol:

oef ik had hier gister en vandaag nog niet eens het voorjaar in de bol, laat staan de zomer :lol: .



Zondag en maandag wel, heerlijk :thumbup: .

Ook in de tuin zitten wroeten en doen.

Gister wel eventjes, maar na een kwartier had ik zulke koude handen, gewoon niet grappig.



Morgen hopelijk idd de voorspelde temperaturen.

Dan lekker met de jongste 2 naar buiten als de oudste 2 op school zitten.

@Madre, wij zitten aan de duitse grens, ter hoogte van Arnhem.(die plaats kennen de meesten :wink: )

Het was niet zonnig, maar de temp was heerlijk…

Kids zelfs zonder jas buiten gehad…



En morgen boffen ze, want de hebben 'smiddags vrij…

Heerlijk hoor…



En ik zie dat wij morgen allemaal mogen genieten van heerlijk lenteweer…

zondag en maandagmiddag was het inderdaad heerlijk. Zondag waren we al lekker vroeg in het bos :slight_smile:



Zie er echt naar uit dat het lekker weer wordt en blijft. :dance:

ik vond het juist zo kouddddd vandaag

ik vond het heerlijk gisteren :smiley:

lekker zonder jas gewandeld en sophie heerlijk buiten gespeelt zonder jas.



Laat de lente en de warmerre dagen maar komen!

:inlove: alleen beetje jammer dat de mooie dagen altijd gepaard gaan met de bloei van de hazelelaar, de berk, en nog een heleboel andere tranende prikkende jeukende ogen en neus gevende planten en grassen

vanmorgen bij het opendoen van de gordijnen direct een zonnetje te zien… dus snel een wasmachine aan geslingerd en die eerste was hangt nu ook al buiten.



Afgelopen week 1x eerder gedaan, toen werd het niet droog helaas… maar nu gaan we geloof ik wel genoeg zon zien. Het waait een klein beetje… je zou zeggen: ideaal om de was buiten te drogen.



Door enorm slecht slapen van kinderen hier zelf inmiddels ook zo brak dat ik geen puf heb om in de tuin te gaan wroeten, maar straks als de zon op het bankje komt ga ik daar wel lekker een kopje thee drinken :thumbup: .

Heb net gisteren gewassen maar ach heb ik vandaag meer tijd om te genieten :lol:



Hier schijnt de zon ook :dance: , alleen is het nog wel 8,5 graden. Dus best fris.



Maar heb de hele week al de lente in mijn bol. Woonkamer al flink schoongemaakt en weer veranderd qua accessoires. Nieuwe plantjes gekocht :dance: