Ik heb de handleiding van Lev gevonden!!

User’s guide

Lev

Version 21.7.07



Voeding



Let op! Werkt niet op batterijen.



Rond 17.00 uur is de laatste voeding gegeven.

Daar teert hij zo’n 4 uur op, maar dat staat niet echt vast.

Tussen 21.00 uur en 23.00 uur kan ergens een fles Goede Nacht worden gegeven. Dit garandeert overigens geen goede nacht, maar het is het proberen waard.

Er is een extra pakje Nutrilon voor het geval hij midden in de nacht het signaal “voeding� geeft



Voor ’s morgens is er een potje afgekolfde melk. Officieel moet dit in een pannetje warm water worden opgewarmd. Officieel dus :wink: maar evt. kan de magnetron ook.



Voeding in kerk:

Hoewel een kerk geestelijk voedsel biedt heeft L. daar weinig aan ten tijde van de chreche.

Er is een doosje met rijstwafeltjes en een slab. L. is nog niet goed op de hoogte van etiquette dus een slab is geen overbodige luxe.

Eventueel is er nog een pakje melk in geval van vroege honger.



Touchscreen



L. werkt via een touchscreen.

Zodra een fles zijn lip raakt zul je zien dat de mond open gaat en dat er gedronken wordt.

Na voeding kunt u de rug een aantal keer aantikken waarna er een elegante boer hoorbaar wordt.

Daarnaast kan in principe elk willekeurig onderdeel worden aangeraakt om L. op zijn gemak te stellen





Optioneel:



-speen; een ding waar hij zelf goed mee om weet te gaan. Erg praktisch in geval van huilen, of het in slaap brengen van L.

-slaapzak; met deze slaapzak is een deken alleen nodig om hem wat strakker in bed te stoppen. De slaapzak op zich is warm genoeg om zonder dekens te slapen. In de slaapzak is enkel een romper nodig.

-Luiers; zeer belangrijk. I.c.m. doekjes onvermijdelijk. Een belangrijk gevolg van voeding is dat er een groot deel weer in de luier terecht komt.

-Hoestdrank; L. heeft nogal een hoestje waardoor de voeding niet in de luier belandt maar meestal op kleding die je net schoon hebt aangetrokken. Om dit te voorkomen kan voor het slapen gaan een theelepeltje thijmsiroop worden gegeven.

-Knuffel; voorzien van eigen nestgeur.



Helpdesk:

mobiel te bereiken via nummer: …



Onze oppas en haar man zijn echte gadgetsfreaks. Ze hebben zelf geen kinderen maar zijn er erg gek mee :wink:

Denken jullie dat de oppas hier mee uit de voeten kan vannacht :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: dat moet gaan lukken :lol: :lol:

haha wat leuk geschreven zeg!

En lijkt me duidelijk genoeg voor de oppas :wink:

Whahahahahahh! Geweldig! Is duidelijk, zal wel lukken!

Super :thumbup: :lol:

:inlove: :inlove: :inlove: Lydia, STOERRR… 8)

hahahahahah



ps. mocht je meer handleidingen vinden ben nog opzoek naar 3 handleidingen met de namen wes, emily en fransje

Super dit!! :mrgreen:

Geweldig! :mrgreen:

Wáár heb je die handleiding gevonden?? Ga ik daar ook eens zoeken…



Hij is geweldig! Jij krijgt morgen een blakend Levje terug, dat kan niet anders!

Proest! idioot! Hahahahahaaa!!

Hahaha handig zo’n handleiding :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:



Helemaal het stukje:

Voeding in kerk:

Hoewel een kerk geestelijk voedsel biedt heeft L. daar weinig aan ten tijde van de chreche.

Er is een doosje met rijstwafeltjes en een slab. L. is nog niet goed op de hoogte van etiquette dus een slab is geen overbodige luxe.


Hoop dat het goed is gegaan!!

nou lydia waar kan je die handleidingen krijgen want bij die monsters van mij zaten ze nie… :think: :mrgreen:

Meestal worden de gebruiksaanwijzingen met het vruchtwater weggespoeld…

Is die van Lev nog ergens blijven steken, dan??



Dat moet zeker gaan lukken!! :thumbup: :mrgreen:

en werkte de handleiding?

Nu nog een afstandbediening :mrgreen:

:lol: :thumbup:

hij werkte :dance:



en Chrissy: ik heb m er gewoon uitgeperst :angel: