Ik had bezoek...

Ieuwwww…ik vind spinnen helemaal niet leuk :shifty: :sick:

anne ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Ik pak spinnen (groot en klein) gewoon met mijn handen op en breng ze netjes naar buiten.

Ik maak echt geen diertje dood… Alleen steekbeesten als we er last van hebben maar dan doe ik mijn ogen dicht als ik sla met de mepper en dan gil ik er ook bij, zo erg vind ik het…hihi



(Ik vind deze spin ook niet eens zo groot…haha)



Maar ik weet, hoe bang mensen ervoor kunnen zijn hoor en het lijkt me dan ook niks om zo’n Jonathan (zoals ze bij ons heten) tegen te komen.

Ik maak ook geen dieren dood, zelfs een steekmug vind ik moeilijk :shifty: .

Ik heb een grote luciferdoos waarmee ik spinnen, vliegen, en andere kleine beestjes oppak en buiten neer zet.



We waren laatst mn schuur aan het opruimen en toen kwamen we wel heel wat spinnen tegen.

Mijn overbuurmeisje stond erbij te kijken.

Er liep net een (klein) spinnetje naar buiten en ik zeg; hee een spinnetje!]

Buurmeisje bedenkt zich geen moment en stampt zo 't spinnetje plat, en net zolang tot er echt niks van over bleef :shock: . Ik was echt helemaal in shock. Ik hou echt niet van spinnen maar ze dood maken doe ik niet en is ook niet iets wat ik mn kinderen leer!

jakkes die had ik ook niet gepakt hihii

Ohhhhhh…brrrrrrrrrr…gatsiedekkie!

Wat een grote!!! :shock: :sick:

Brrrr, ik had ook mijn wederhelft gevraagd het beestje te verwijderen. Ik wil niet eens weten hoe hij dat doet… Als ze maar weg zijn.



maar niet om heel vervelend te doen hoor… Dit soort spinnen is heel sociaal. Ze leven met zijn tweetjes! Grote kans dus dat je er nog eentje ergens tegen komt een deze dagen.

Kippevel :shock: :sick:

:o AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!





ik had vriendlief geroepen en mezlef opgesloten in de wc hahahaha



die weet HOE bang ik er voor ben en dat hij echt geen rare dingen moet doen, want ik sta dan niet voor mezelf in…

((dit heeft hij al eens een keer mee kunnen maken…(ik kan dan ineens raak trappen …DAAR) en dat doet hij dus ook NOOIT meer…))





bah hoe moet ik nu rustig hier blijven zitten…nou wij eigenlijk even een tukkie doen…maar dat lukt nu dus niet meer he… :naughty:

De heren/dames Sebastiaan die hier soms rondrennen passen echt niet in een luciferdoosje, ook niet in zo’n hele grote :? . Ik doe ook altijd de glas met kartonnetje truc, heb al eens een groter glas moeten pakken omdat ik z’n poten er niet onder kreeg :mrgreen: . Had er vorig jaar eentje te pakken die zelfs de buurjongen met vriendjes (jaar of 17) een stap naar achteren deed maken, ik liep er namelijk mee over straat met glas en kartonnetje…

Maar over met je hand pakken, dit formaat spint geen webjes maar kan wel bijten he, niet dat je er dood aan gaat maar mij is verteld dat ze wel kunnen happen, zo maken ze ook hun eten dood :sick:



Groetjes,

Yvonne

:lol:



Ik vind de grootte van deze spin nog wel meevallen, eerlijk gezegd… :shifty:

brrrrrrrrr waarom heb ik deze nou geopend :wall: :wall: :wall:

Zit nu al niet lekker meer op mijn stoel :doh:

Ik ken die vieze spinnen!! :sick:

Ik kan nu een verhaal gaan vertellen over dit leuke spinnetje maar dat doe ik niet vanwege de nachtmerries die je er van kan krijgen!



Mijn achtertuin zit er helaas vol van. Dit zijn trouwens de enige spinnen waar ik bang voor ben!

De rest doet me niets.

@Shadi wrote:

Ik ken die vieze spinnen!!

… Mijn achtertuin zit er helaas vol van.


Zo ik heb gelijk een beeld in mijn hoofd van jouw achtertuin, VOL ervan.. mmm misschien ideetje voor een horrorfilm.. :think: :o

BEst een grote zeg…

Maar ik vang ze gelukkig zelf…vaak in een glas…en zet ze buiten weer neer…

@Mint wrote:

@Shadi wrote:
Ik ken die vieze spinnen!!

… Mijn achtertuin zit er helaas vol van.


Zo ik heb gelijk een beeld in mijn hoofd van jouw achtertuin, VOL ervan.. mmm misschien ideetje voor een horrorfilm.. :think: :o


NEE MINT!!!! alsjeblieft geen film!! Het zijn nu nog kleine spinnetjes die onder stenen leven, ze maken gelukkig geen web waar je door heen kan lopen. Maar kleine spinnetjes worden groot, en opde foto is het nog een kleintje!

Pffff grote spinnen bestaan helemaal niet in NL. Zo wie zo eigenlijk niet. De grootste spin ter wereld is geloof ik 30cm van “teen tot teen”. Wij zijn minimaal 6x zo groot joh. 8)



Kom op zeg zijn jullie nou stoere 2008 mama’s. :naughty:





Watjes! :mrgreen: :mrgreen:

Daar hadden wij er afgelopen woensdag 2 van in de gang, de één 's ochtend’s en de ander 's avond’s :shifty: :shifty: :shifty:

:silenced: :? :frowning: :shock: :o wat een vreselijke spin