Hey allemaal,
Sorry moet ff mijn ei kwijt…
jaskbggfterugtWKURwkrWEFDVAEDMHFVSEJRGFAEW,JFBmjsegfAEWKRw,ejr
Ships, lucht niet op…
wat een klote einde…
En wedden, nou is het voorlopig afgelopen en begint Greys Anatomy weer…
gr, Renaat
Hé hoi!
Hahaha ik ken dat hele Private Practice niet maar balen dat het geen leuk einde had! Verder alles goed daar?
Ik zal weer eens naar ons topic komen :oops: !
(grappig ook dat er 2 berichten van PP onder elkaar staan hahaha)
Ik volg het op zich niet - maar kijk af en toe een beetje maar raakte vanaaf wel aan de kijk,
Shit dat einde en dan te bedenken dat dit dus regelmatig echt gebeurt - het idee alleen al.
Hey,
Marite, hahaha ja hier alles goed… De jongens hebben veel plezier samen. En met die kids van jou??? En met jou zelf?? Hoe bevalt je nieuwe huisje??
Bella, hahaha ja balen he dat einde… En idd je moet er niet aan denken toch…
Mijn man lag hier helemaal dubbel op de bank… Omdat het dus afgelopen was en ik zo zat te balen…
Tjonge jonge, wat een ^*()eind.
Lang leve google
Kon het niet laten, want zo kan ik niet slapen natuurlijk.
Hoe was het eind dan?
Nu ben ik benieuwd!
en Naatje:
Hier trouwens alles goed wel! Gezellig boeltje hier, de ene keer kunnen ze niet zonder elkaar, en een momentje later kunnen ze elkaar wel de hersens in slaan (en verrassend, vooral SL is een pittige tante daarin haha). Ons nieuwe huisje is helemaal goed en al helemaal ons thuis! :dance:
De kids noemen het nog wel altijd “ons nieuwe huis”.
En met mij… ik ben nog altijd bezig met beter(der) worden… en dat gaat steeds beter!
Wat fijn dat het daar ook goed gaat, en dat de jongens zoveel plezier hebben samen
@Jefring wrote:
Tjonge jonge, wat een ^*()eind.
Lang leve google
Kon het niet laten, want zo kan ik niet slapen natuurlijk.
Hoe kan je het vervolg zien via google dan? En anders even via pbtje?

Er is nog geen vervolg, wordt daar ook pas 1 oktober uitgezonden.
Ik heb alleen even op tvguide.com gekeken. Ben niet veel wijzer maar iig iets!
http://www.tvguide.com/detail/tv-show.aspx?tvobjectid=287953&more=ucepisodelist&episodeid=11670363
hahahahah ik haat het niet ik vind het juist een goede serie net als grace lol
Hahaha ja ik vind het ook een super goede serie…
Maar dit soort eindes zijn niet zo goed voor mijn hart…
Hahha Inge, zo weten we nog niets…hahahahaha
Marite:
Hahahaha ja gezellig is dat he…Hier gaat dat af en toe ook zo hoor… Tja het is rustig idd…
Lekker joh dat jullie je zo thuis voelen!!! Is niets lekker dan dat he…
nee klopt doen ze express :evil: :evil: :evil:
ja hier ook zo’n reactie… :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
dus MOEST ik op internet zoeken hoe het afloopt…toen kon ik pas gaan slapen…
grrrrrrrrrrrrrr maar een super serie
Ik vond het een naar einde… Het idee alleen al dat zulke dingen dus gewoon echt gebeuren :? Was er echt een beetje naar van.
Wat is er gebeurd dan?
even kort:
vrouw krijgt miskraam…gaat daar heel “apart” mee om…krijgt hulp van oa Violet die zwanger is…vrouw wil tijdens sessies ook aan haar buik zitten enz…einde": die vrouw klopt aan: violet doet open nietsvermoedend…vrouw die al gek ik wordt nog gekker…verlamd Violet met een spuit…zegt dat Violet haar baby heeft en wil baby uit de buik snijden…toen scalpel op de buik gezet werdt was het afgelopen…
uitterraad nog wel verhalen enz ertussen in maar dit is er in het kort gebeurt…
inderdaad werd ik er ook naar van…
oo gets…brrr…
Ik volg PP niet, Grey’s wel…dus ik ben blij dat PP eindelijk afgelopen is
sjemig, ik heb de aflevering gisteren dus gemist, grrrrrrr wat een einde zeg.
yesssss volgende week Grey’s anatomy
:shock: wat een einde dan! :silenced: :naughty:
Ja, %$#@#$%! Hoe kunnen ze zo eindigen. Ik was/ben meteen bezorgd dat ik de volgende aflevering per ongeluk zal missen. Wil iemand me hier maandag dus alsjeblieft even helpen herinneren dat het bijna begint?
Ik heb verder de posts niet gelezen van ik wil NIET van tevoren weten hoe het afloopt. :naughty: 8)
Hoi,
maandag begint Grey’s Anatomy weer, Private practise zal wel pas weer beginnen als de afleveringen van Grey’s weer op zijn.
Ik heb op de site van ABC gekeken, maar daar staat dus wel een spoiler op, voor wie het niet wil weten, kijk uit