Ik ging op jacht....

Ik krijg er moordneigingen van.

Nou oké, moordneigingen is ietsje overdreven maar man oh man :roll:



Vannacht sliep ik om 4:30 zo ongeveer(ik slaap wel eens een tijd slecht), mijn man ging om 6:00 hier weg en vanaf 6:30 begint één van de katten te miauwen, te jammeren en te mekkeren dat madam NU aandacht wil :evil:

Slaapkamer deur open…KSSSJJJJJJJJJJJT!!! en ze is even stil, ik doezel weer even lekker in…maaw?..maaw?..MAAAAAW…MAAAAAW…MAAAAAW!..AAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGG

springt uit bed en jaagt achter een kat aan…kat vlucht naar onbekende schuilplaats…vliegt naar benedenbelt hubbie om te vragen waar hij de plantenspuit voor het laatst gehad heeft

Gaat op een tijdstip wat gelijk staat aan midder fcking nacht op katten jacht en plant een paar vette spuiten water in het beest d’r snoet zodra ze haar poezelige mondje open doet* stoot een tarzan achtige kreet uit over de getroffen prooi



En nu terug naar bed om misschien nog wat te slapen tot kleine tarzan wakker wordt :? :wink:

ohhhh ja heel bekend, maar ik ben vannacht zelf op poeslief jacht geweest, eerst zat ie luidruchtig op de kattenbak, vervolgens hing hij in de kerstboom…

Komt naar bovenstormen, vlieg naar mijn bed toe, en gaat doodleuk met mijn teen spelen…



En ik sliep eindelijk…

Nu ligt ze te slapen, en ik ben ook weer klaar wakker, ga der lekker terug pesten haha

Oh ja heeeeeel herkenbaar :wall: En wij hebben dan drie van die ettertjes… Wij sluiten ze tegenwoordig in de zolderslaapkamer op 's nachts zodat ze niet om half 3 's nachts over je heen banjeren omdat ze eten willen en als je dan niet reageert ze overal aan gaan zitten knagen.



Om gek van te worden, maar helemaal mijn eigen schuld… misschien had ik ze OP moeten voeden ipv alleen te voeden :roll: En toch ben ik hartstikke gek op ze.

@Rivella wrote:

Ik krijg er moordneigingen van.

Nou oké, moordneigingen is ietsje overdreven maar man oh man :roll:



Vannacht sliep ik om 4:30 zo ongeveer(ik slaap wel eens een tijd slecht), mijn man ging om 6:00 hier weg en vanaf 6:30 begint één van de katten te miauwen, te jammeren en te mekkeren dat madam NU aandacht wil :evil:

Slaapkamer deur open…KSSSJJJJJJJJJJJT!!! en ze is even stil, ik doezel weer even lekker in…maaw?..maaw?..MAAAAAW…MAAAAAW…MAAAAAW!..AAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGG

springt uit bed en jaagt achter een kat aan…kat vlucht naar onbekende schuilplaats…vliegt naar benedenbelt hubbie om te vragen waar hij de plantenspuit voor het laatst gehad heeft

Gaat op een tijdstip wat gelijk staat aan midder fcking nacht op katten jacht en plant een paar vette spuiten water in het beest d’r snoet zodra ze haar poezelige mondje open doet* stoot een tarzan achtige kreet uit over de getroffen prooi



En nu terug naar bed om misschien nog wat te slapen tot kleine tarzan wakker wordt :? :wink:




:wall: Tis dat ik mijn kat hier zie zitten, maar anders zou ik haast denken dat je het over deze draak had :evil: Ik ken het… NIETTT leuk, en vooral reden om HEUL chagerijnig van te worden!!



Hopelijk toch nog even geslapen straks!

Die van mij is ook zo.

Ze is na een vakantie blijven plakken in het huis van mijn lief, en als ik zo zijn verhalen hoor over haar ochtendritueel ben ik blij dat ik 's ochtends normaal kan wakker worden…

En als dan eenmaal het buikje gevuld is en madam voor pampus ligt voor het kacheltje, trekt ze de rest van de dag haar bekje niet meer open. Ze ligt werkelijk de hele dag over haar kussentje gedrapeerd in coma.

Je vraagt je dan af waar die stress 's ochtends (of zeg maar 's nachts) voor nodig was geweest… :evil:

@purpled82 wrote:

Oh ja heeeeeel herkenbaar :wall: En wij hebben dan drie van die ettertjes… Wij sluiten ze tegenwoordig in de zolderslaapkamer op 's nachts zodat ze niet om half 3 's nachts over je heen banjeren omdat ze eten willen en als je dan niet reageert ze overal aan gaan zitten knagen.



Om gek van te worden, maar helemaal mijn eigen schuld… misschien had ik ze OP moeten voeden ipv alleen te voeden :roll: En toch ben ik hartstikke gek op ze.




Ik ben blij dat jij het ZO verteld… Ik had iets andere woorden gebruikt… :mrgreen: :mrgreen:

dit is nou precies de reden waarom ik geen kat in huis zou hoeven hebben :mrgreen:



(maar heb een hond die snurkt, is ook erg :silenced: )

Oh wat vreselijk irritant zeg :silenced:



Ik heb 2 katten de 1 is een schat en zooooo rustig maar die kleine :silenced: .



Die verbouwd elke nacht weer de kamer waar ze zitten :? kattebak grind ligt over de vloer de etensbakjes, bakje met water, t’is daar altijd 1 dikke bende…

Wij hebben er 2, 1 poes Lellebel en 1 kater Barry. Lellebel is de ergste, eerst luid mauwen, daarna een bonk!!! Deur opengesprongen, gaat vervolgens op het bed springen en onder vet geknor en kusjes geven maakt ze me verder wakker. De hond volgt haar op de voet en geeft me nog een lik na!!! Al zitten er 3 deuren tussen het maakt haar niet uit als ze maar naar boven kan komen om de baasjes wakker te maken!! om 9 uur oke maar 6uur GRRRRRR…

En inderdaad dt heen en weer geren naar boven naar beneden, van de ene kamer naar de ander!! En Barry? Die kijkt alles van een afstandje mee om later zelf te beginnen.

Maar ik zou ze voor geen goud willen missen!

Poeh “blij” dat ik niet de enige met van die hellevegen ben :wink:

Nou ik ben een beetje bijgeslapen hoor :wink:

De bewuste kat zit nu alweer acher een kerstbal aan die ze uit de guirlande gevist heeft :roll:

Maar ohhhhh wat kan ze lief zijn, knorrend en kopjesgevend op schoot komen liggen en tja, dan kun je niet lang boos blijven hè :inlove:

Owwww, ik heb een leuk filmpje voor je! Wacht, even zoeken…











http://www.dumpert.nl/mediabase/35648/05f222a1/herkenbaar_.html



:mrgreen:

Whoehahahaha vooral dat onschuldige miauwtje :shock: :mrgreen:

Echt zooooo herkenbaar :evil: :twisted: :mrgreen:

Hmmm die van mij die komen rond 1 uur s nachts bij ons , ploffen op bed en slapen tot dat 1 van ons gaat plassen geven ze eten en dan slapen ze weer verder :mrgreen:

Super dat filmpje!!! hahahaha zoooooo herkenbaar (alleen de knuppel niet)

Die van ons wordt ook midden in de nacht wakker, maar we sluiten haar gewoon 's nachts op in een kamertje boven, waar sowieso altijd al haar kattebak staat. 's Nachts gaat haar eten en drinken erbij, en deur dicht! Ze heeft daar een lekker zacht vel liggen, dus een paradijsje! Maar wel met de deur op slot! 8)

Grrr, hier uit pure noodzaak alle klinken al omhoog gezet, de zolderkamer gereserveerd voor die ^&%&^%&^%%$katten…



Standaard iedere morgen rond een uurtje of vijf: Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwww…

Maaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw

Maaaaahaaaaahaaaaaahaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwww



krts krts krts (aan de deur krabben)



en dat de hele tijd totdat er hier één de ogen open doet en die ellendelingen wat te eten geeft…



(je begrijpt dat ik die beestjes erbij kreeg toen ik met Purpled ging samenwonen…)



Ze miauwen echt de hele dag… Zitten ze in de gang… willen ze in de kamer… Deur dicht? Miauw! anders om precies hetzelfde! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

mijn katten hebben ook heel wat te voorduren met een hormonster als mij… :twisted:

janken bij de deur omdat ze er uit willen… doe ze naar buiten en 2 minuten later zitten ze aan de andere kant van de deur te janken omdat ze naar binnen willen :wall: :roll: :wall:

:mrgreen: Geweldig filmpje!!!



Ze zeggen niet voor niets:"Een hond heeft een baas… een kat een bediende… " :wink:



(Wij hebben een hond én een kat… )

Haha dat filmpje :lol:

Die poes ook gelijk helemaal blij bij een teken van leven :lol:

Alleen dat mauwtje, zo bescheiden :shock:

Die van ons schreeuwt echt, en gaat daarbij ook echt naast je oor staan :twisted:

@Mint wrote:

Haha dat filmpje :lol:

Die poes ook gelijk helemaal blij bij een teken van leven :lol:

Alleen dat mauwtje, zo bescheiden :shock:

Die van ons schreeuwt echt, en gaat daarbij ook echt naast je oor staan :twisted:




Hihihihi hier begint het met een bescheiden miauwtje en na een kwartier bescheiden miauwen zonder resultaat, wordt het schreeuwen, mekkeren, jammeren en krijsen :wall:

En ja, dan vlieg ik er weer met de plantenspuit achteraan :oops: