Ok ik weet dat dit soort topic s al eerder zijn geweest, maar goed wij gaan in september naar Turkije Quillan is dan tien maanden. Wat moet ik meenemen voor hem?
Tips voor de reis altijd welkom.
Kortom dames kunnen jullie mij helpen om mijn lijstje compleet te maken???
Liefs Marielle :vlinder:
In ieder geval zijn wegwerpslabbers heel handig. Ze hebben ze nu bij de schl*cker drogist. 8 voor 1,50 euro.
Zonnebrand
zonnepet met ding in zijn nek
zwemband
o.r.s
norrit
zetpillen
muggespul voor kinderen
nestosyl
calendula o.i.d
thermometer
alcohol
sudo/creme voor zijn billen
coole zwembroeken 8)
coole kleding 8)
speelkleed :thumbup:
vertrouwde speeltjes
eigen beddegoed,niet schoon maar van zijn bed! :thumbup:
Kom vast met nog meer…maar ga nu eten :mrgreen:
ow en niet vergeten…mij neem je mee natuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk! 8)
Wij zijn vorige jaar met Joy gegaan ze was toen precies 12maanden wel ja 1dag ervoor hihi…
We hadden voor de reis zelf genoeg te knabbelen mee en boekjes wat ze leuk vond en me draagdoek dat ze kon slapen bij mij of lionel. Een buggy mag meestal tot aan het vliegtuig (even informeren bij de maatschappij waar mee je gaat) maar dan moet het er 1 zijn die je klein kunt opklappen. Drinken natuurlijk al weet ik nu de regels er niet precies voor hoe je dit kunt doen omdat alles veranderd is.
Babydoekjes.
Luiers. Kun je daar ook wel kopen hoor maar voor de eerste 2dagen zeker zodat je alle tijd hebt om ze te halen. Als je ze daar haalt zoek de winkel die Tansas heet! Die is goedkoop En als die er niet is dan de MM Migros. Dit zijn de grotere supermarkten en dan betaal je niet te veel.
Ik weet niet of hij potjes eet of met de pot mee al? In elk geval als je in een allinhotel bent kan hij best mee eten kan geen kwaad. En alsje ergens gaat eten vraag of het goed doorgekookt kan worden dan is het ook :thumbup:
Als hij ziek word hebben ze daar een super, super goed medicijn trouwens! Veel kindjes krijgen koorts door de warmte. Dit het Tylol of Calpol. Is 1lepeltje max 3x daags. T is geweldig ik laat t altijd meekomen als ik zelf ga of mn ouders. Had het daar toen van de kinderarts gehad omdat ze ziek was. Ze had daar dus koorts door de warmte maar wel 40.9 en in een uur was het 38.1.
Mn kinderarts in nederland vind t ook prima. Dus hahah veel beter dan paracetamol.
Eigenlijk moet je gewoon even een week bijhouden wat je gebruikt hier in nederland en extra heeft renosmam volgens mij wel opgeschreven. Zou zo even niks extra weten.
Ja genieten daar! Waar ga je precies van Turkije?
@renzosmam wrote:
ow en niet vergeten…mij neem je mee natuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk! 8)
Oh natuurlijk neem ik mee jij in mijn koffer koop ik gewoon daar nieuwe kleren. :mrgreen:
@KleinBloemetje wrote:
Wij zijn vorige jaar met Joy gegaan ze was toen precies 12maanden wel ja 1dag ervoor hihi…
We hadden voor de reis zelf genoeg te knabbelen mee en boekjes wat ze leuk vond en me draagdoek dat ze kon slapen bij mij of lionel. Een buggy mag meestal tot aan het vliegtuig (even informeren bij de maatschappij waar mee je gaat) maar dan moet het er 1 zijn die je klein kunt opklappen. Drinken natuurlijk al weet ik nu de regels er niet precies voor hoe je dit kunt doen omdat alles veranderd is.
Babydoekjes.
Luiers. Kun je daar ook wel kopen hoor maar voor de eerste 2dagen zeker zodat je alle tijd hebt om ze te halen. Als je ze daar haalt zoek de winkel die Tansas heet! Die is goedkoop En als die er niet is dan de MM Migros. Dit zijn de grotere supermarkten en dan betaal je niet te veel.
Ik weet niet of hij potjes eet of met de pot mee al? In elk geval als je in een allinhotel bent kan hij best mee eten kan geen kwaad. En alsje ergens gaat eten vraag of het goed doorgekookt kan worden dan is het ook :thumbup:
Als hij ziek word hebben ze daar een super, super goed medicijn trouwens! Veel kindjes krijgen koorts door de warmte. Dit het Tylol of Calpol. Is 1lepeltje max 3x daags. T is geweldig ik laat t altijd meekomen als ik zelf ga of mn ouders. Had het daar toen van de kinderarts gehad omdat ze ziek was. Ze had daar dus koorts door de warmte maar wel 40.9 en in een uur was het 38.1.
Mn kinderarts in nederland vind t ook prima. Dus hahah veel beter dan paracetamol.
Eigenlijk moet je gewoon even een week bijhouden wat je gebruikt hier in nederland en extra heeft renosmam volgens mij wel opgeschreven. Zou zo even niks extra weten.
Ja genieten daar! Waar ga je precies van Turkije?
We gaan naar een plaatsje vlak bij Gumbet
hier gaan we heen kijk maar http://www.corendon.nl/accommodations/default.aspx?accommodationId=127&reiscode=QX8AAQJEWgEAAAACB3gCA0FNUwZOb3RTZXQGTm90U2V0Bk5vdFNldAZOb3RTZXQ1
Goede keuze!! Het is mooi aan de kanten van Bodrum Alleen bodrum zelf is duur want daar komen ook de rijke Turken enzo hihi. Dus goed gekozen Word was een gave vakantie
O en als je wat koopt. Altijd afdingen. Want ze zeggen altijd een hogere prijs omdat afdingen erbij hoort. Maar let wel in de echte boetiekjes en supermarkten, apotheken etc zijn wel vaste prijzen! Maar dan staan er ook prijzen bij de artikelen.
Anders dus afdingen. Stel ze zeggen 100,- en jij wilt het voor 70,- dan zeg je gewoon 45,- en dan kom je vanzelf wel op die 70 of iets lager… hihi Succes ermee
Hoi hoi,
Ik lees ff mee… , aangezien wij 15 sept. met onze kleine van dan 13 mnd. op vakantie gaan naar Cran Canaria.
Ik had eigenlijk al eens eerder een topic geopend met soortgelijke vraag, (niet zo lang geleden) maar schijnbaar heeft men meer idee om hier te reageren :mrgreen: , dus vandaar dat ik meelees.
Gr. van Mij
Hello,
Wij zijn vorig jaar naar Gumbet geweest en toen was die van ons net 1 jaar geworden,maar omdat hij 10 wkn te vroeg gekomen was zat op dat moment nog wel aan de melk.
Ik had voor het vliegtuig en de eerste 2 dgn vloeibare melk meegenomen van 200 cc per pakje nutr.
Poedermelk daar gekocht,maar achteraf gezien kan je het beter vanaf hier meenemen,want het kost je daar het dubbele wat je hier betaald.
De fruithapjes vond die van mij niets daar.De smaken liggen toch anders en zijn ook iets zuurder.De toetjes daar vond ie wel lekker.
De luiers en billendoekjes gewoon daar halen.Ik had wel 1 pak zwemluiers meegenomen.Je weet maar nooit in het zwembad.
Voor derest kan je alles daar halen mocht je wat vergeten zijn.
Ik had zo’n nijntje opblaasrand waar je de badhandoek en speeltjes in kon leggen zonder dat er zand of iets anders in kwam.Die van mij bleef er netjes in. Hij sliep er dan ook in onder de parasol.
een hele fijne vakantie en geniet er maar lekker van.
Wij gaan ook ergens vlakbij Gumbet in de buurt, dit wordt onze 4de keer Turkije maar de eerst keer dus met kind ff wennen hoor, en goed nadenken over wat er allemaal mee moet dus vandaar dit topic. Handige tips krijg er al helemaal zin in. :mrgreen:
Liefs Marielle :vlinder:
Ik zou ook nog meenemen als je plaats hebt:
- een piepklein plastic zwembadje. Kan hij lekker vlakbij jou in het water spelen
- een zwemband voor in het echte zwembad
- een klein tentje, zodat hij lekker in de schaduw kan liggen
- wat speeldingetjes voor in het water
- een goede pet met zo’n klep aan de achterkant voor zijn nek, stoer!
Verder weet ik het even niet. Wel lekker hoor daar. Maar had ik je al gezegd bij nov. babies
dit heeft niet te maken met wat je mee moet nemen, maar ik heb misschien wel een handige tip. Ik las deze laatst ergens. Ik weet niet of je nog bv geeft, maar als je borstvoeding geeft dan kun je je kindje aanleggen tijdens het opsteigen/dalen als je kindje last van zijn oortjes heeft.
verder is alles al genoemd volgens mij… veel plezier op vakantie!