Ik ga op vakantie en neem mee...

Volgende week dinsdag gaan we met zn viertjes naar Italie voor 2 weken. Wat moet ik echt meenemen wat je daar dus niet kan kopen? Ik neem sowieso alle voeding voor Nout mee, nutrilon en potjes. Of misschien nog handige tips?

Ik zou niets anders dan nutrilon meenemen, omdat hij dat gewend is.

In Italie hebben ze ook babies… :wink:



Potjes ed zou ik dus gewoon daar kopen of hem gewoon met de pot mee laten eten.



Ik zou persoonlijk, ondanks dat ze het daar ook hebben, wel paracetamol ed meenemen. Al is het alleen omdat ik geen italiaans kan en dus niet de bijsluiter goed zou kunnen lezen.

Wij zijn net terug van een vakantie Italie. En je kunt daar echt heel veel dingen kopen wat je hier ook kunt krijgen.



Wij hebben wel een klein boekje over de streek waar we waren gekocht en daarin staat ook vertaalstukjes in.



Geen idee welke plek je heen gaat? En of je gaat vliegen of met de auto?

We gaan met de auto naar Lago di magiore. Ben dr nog nooit geweest dus ik weet ook niet wat te verwachten. Maar met 2 kleine kindjes is het toch lastiger inpakken als dat je met volwassenen gaat, je moet toch overal rekening mee houden.

Ik heb pas ergens een lijstje gevonden met wat je mee kan/moet nemen als je op vakantie gaat, daar stond ook een lijstje bij als je op vakantie gaat naar het buitenland met kinderen. Misschien heb je daar wat aan?

Dat is wel handig ja, kan ik die op internet vinden?

ORS, vallen- en stotengel, iets tegen insectenbeten, zetpillen…

Dat soort dingen neem ik altijd mee. Je kunt het vast overal kopen, maar ik vind het een prettig idee om dit soort dingen gewoon bij de hand te hebben.

Potjes voeding zou ik niet daar kopen. Had ik een paar jaar geleden ook gedaan en er zit zout enzo in wat in olvarit niet zit. (althans in het merk wat ik had gekocht maar goed kindje was ziek en een potje babyprut wilde hij wel).

Verder hebben ze er alles hoor.

ORS hoeft ook niet, je kan ook een sportdrankje halen. Zoiets als AA helpt ook zei de ha en dat vinden ze vaak lekkerder.

Insectenspul neem ik wel van NL mee.

ORS voor babys. is toch wel handig als je daar niet op zoek hoeft.

@elisaatje wrote:

ORS voor babys. is toch wel handig als je daar niet op zoek hoeft.


ors is niks anders dan water met suiker en zout he, kun je dus ook altijd zelf maken, mocht je het niet meegenomen hebben :wink:

zetpillen, vallen- en stoten en ors en een pot appelstroop Van potjes, luiers en luierdoekjes nam ik altijd genoeg mee om de paar dagen door te komen zodat ik niet meteen op zoek hoefde te gaan naar een supermarkt.