ik ga morgen.....

olliebollen en appelbreignette’s halen :mrgreen: :mrgreen: heb er zo’n trek in!!!



dus ik ga tegen de stroom in :stuck_out_tongue: iedereen koopt sinterklaas spullen (die al sinds begin september in de winkel liggen) zoals kruidnootjes ed en ik ga gewoon lekker olliebollen zitten eten :mrgreen: :mrgreen:

zaterdag heeerlijk een oliebol gehad, hadden ze van de kermis meegenomen :drool: :drool: :drool:

Zag van de week ook een kraam staan waar ze ze vers bakten… Het water liep me in de mond. is dat mijn man met hoofdpijn in de auto zat te wachten, anders had ik ook in de rij gaan staan :drool: :drool: :drool:

:drool: ik heb er ook al 2 op :oops: :mrgreen:

Heerlijk!

Ik kan het hele jaar door wel oliebollen eten :drool:



Met de kermis (2de weekend van augustus) nog heerlijke oliebollen gehaald.



Eet smakelijk!

Oliebollen zijn veel lekkerder dan pepernoten :mrgreen:

ow lekkerrrrrrrrr…



bij ons op het winkelcentrum staat al een week een oliebollenkraam maar nog steeds niet geopend grrrrrrrrrrrr

ooo ik wacht toch echt tot oud en nieuw met oliebollen hoor, als ik er een paar heb gehad is alweer genoeg van mij… (wij halen ze dan bij een kennis die heeft een oliebollenkraam/patatkraam die heeft echt hele lekkere :drool: )

kniepertjes (zelfgebakken) vind ik dan lekkerder,eet ik meer van…

:drool: :drool: vind alleen zelf gemaakte lekker en om nu al te gaan bakken :shifty: nee… :lol:

heerlijk, mijn moeder bracht gisteren oliebolleb van de bakker mee voor ons :drool:

en ow ow ow ow ow wat waren ze lekker :inlove: :inlove: :inlove: behalve die appel breignettes niet echt geweldig eigenlijk :thumbdown: maar die oliebollen en krentenoliebollen hmmmmmm :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove:

:think: gaat toch eens kijken van welk jaar het pak mix in de kast is :shifty: :oops: :oops:



edit :cry: ver over datum dus…

hier ook een een pak mix in de kast staan…



maar ja mijn maag draait op het moment al om van een beschuitje, dus die blijft voorlopig nog even in de kast staan…





leuk he griep :thumbdown: :twisted:



maar in alle andere gevallen :drool:

Ik vind alleen zelfgemaakte oliebollen lekker. Dat doe ik elk jaar op oudjaarsdag, een hele berg bakken. Heerlijk!! :mrgreen:

Volgens mij verkopen ze de mix ook nog niet en om het nou helemaal uit het kookboek te gaan doen, nee!! maar die zelfgemaakte, heerlijk! Ongeduldige kinderen die om me heen draaien totdat ze eindelijk de eerste mogen proeven… :drool: ik kijk er nu al naar uit!