Ik ga kamperen met baby van 3mnd in Limburg en ik neem mee ?

Ik ga kamperen met n baby van 3 maanden in Limburg en ik neem mee? :mrgreen:

Wij gaan in augustus lekker kamperen met onze vouwwagen in Limburg op n boerderijkamping met de meiden

en we hebben er nu al zin in. We zijn er vorig jaar geweest en dit jaar n weekend en t bevalt ons

daar super. Fieke kan lekker tussen de koeien, paarden en konijnen lopen (onder begeleiding uiteraard :wink: )

en dat is voor haar echt geweldig.

Nu gaan we natuurlijk niet alleen meer met Fieke weg en gaat Lieselot ook mee, maar hoe ga ik

me behelpen met n baby van 3 maanden.

Ze krijgt bv dus hoef geen eten mee te nemen (ms mn kolf voor t geal dat :think: ) en natuurlijk

luiers, maar aan kleding :think: Wat doe ik haar overdag aan als we buiten zijn en wat snachts

in haar bedje ?

Ik heb daar n wasmachine tot beschikking dus hoef niet de hele kast mee te nemen en ik weet

we zijn afhankelijk van t weer maar toch

Wie heeft er handige tips :mrgreen:

Denk vooral in laagjes das altijd makkelijk :smiley: .

Rompertje, shirtje en vestje als het dan warm wordt kan het vestje uit, en zelfs het shirtje nog als het heel erg warm wordt. Verder maillotjes met korte rokjes broekjes en wat je normaal thuis zou doen. Neem aan dat ze in een slaapzakje slaapt, het zal toch niet vreselijk koud worden en anders kun je er een shirtje en maillotje aantrekken. Toen wij op vakantie gingen had ik ook een bandana mee, als het warm is houdt het de zon van haar bolletje en als we waren gaan zwemmen in het binnenbad en het was buiten wat kouder hield het haar hoofdje lekker warm en een zonnehoedje en zonnebrandcreme voor als het lekker weer is en je echt buiten kunt gaan spelen.