ik en kent-iemand-dit-vraagjes...

hey dames,

misschien ga ik nu even heel erg te veel eraan denken wat ik nu eigenlijk niet mag maar ik ga zometeen mezelf op het balkonnetje proppen dus ik ga me nu even heel erg uitlaten met mn vraagjes:p

ik zal even mijn huidige cyclus schetsen

ben niet regelmatig maar wel 14 dagen na ovulatie mn ongi normaal gesproken:

1e dag laatste menstruatie: 4 april

Eisprong (ovulatietest) 15 april

Bloeding begon met roze afscheiding 2 dagen en ging door als een bloedneus van onder vanaf de 18 april totaan 24 april.

NOD 29 april

en nu nog geen menstruatie

de ovulatietests (die had ik nog liggen) gaven 5 dagen lang zwaar positief dus. de thuiszwangerschapstests (30-04, 02-05 & 06*05) gaven negatief. ook de urinetest van het lab op het ziekenhuis gaf gister negatief.

nu mijn vraag: geen menstruatie, wel die positieve ovutests zou eignelijk wijzen op zwangerschap… in januari hebben ze alles nagekeken, urine, bloed, uitsrijkje en inwendige echo en ja alles was dik in orde (alleen pap2 ipv pap1) dus we konden aan de gang met klussen:)

nu heb ik lichtelijk afscheiding: wit, en op de vinger (ja heb bah :oops: …) lijkt het wat korrelig van klevigheid (sorry voor de omschrijving

heel erg snel moe, en best veel plassen (maar heb snel blaasontsteking dus lastig te peilen. de urine is niet helder op geen enkel moment van de dag, net kleine flokjes erin… af en toe missleijk en in eerste instantie niet uit bed te krijgen. nu de laatste 2 dagen ineens (voor mijn doen) weer juist optijd en ik droom onzettend veel en diep (trappen en ‘praten’). en oja, mn buik is inderdaad opgezet en niet van volle darmen ofzo, de broek die me een maand geleden van mn kont afzakte zit als ik zit te drukkend:s en nee, echt veel eten doe ik niet, 2 zakken chips gehad misschien in al die tijd?

daarbij, had ik voor een week terug (begin nod) telkens pijnlijke scheuten links langs mn buik, en steekjes in mn onderbuik alsof kabouters met naalden zate te prikken zeg maar. nu krijg ik door de dag heen een vervelend krampachtig gevoel zo nu en dan ongeveer 4 cm van mn navel afwisselend er rond omheen. echt niet fijn.

en mijn aders op mijn buik links zijn zoo duidelijk laatste dagen, evenals op mijn borsten en zelfs de tepels lijken wel een doolhof:s wat me nog noooit is overkomen…

maargoed lang verhaal (voel me nu al zeurderig:P maar ik ben even eigenwijs en wil het toch zeggen/vragen) dus.

iemand ervaring met het gedoe van die ovulatietests die maar positief geven?

in februari was de prikpil officieel uitgewerkt maar volgens de tests was dat dus al daarvoor.

ik weet het is een heel verhaal, en geloof zelfs dat ik nog wat vergeten ben maar daar is het nu te warm en ben ik nu te moe voor om er echt over te denken.

ik hoop dat iemand kan zeggen wat dit misschien toch kan zijn. zit de kans er nog in? zijn er echt geen dingen wat typisch alleen van zwangerschap zijn qua klachten? alles lijkt zo op elkaar, buikpijn kan ook weer wat anders zijn, moeheid en warmte komen ook vaak samen.

ik mag pas over 2 weken me weer melden bij de gynaecologe… en 2 weken in onzekerheid zitten is zooo moeilijk:( deze 8 dagen waren al zo lang. ik weet niet meer wat ik wel of niet moet doen. ik durf eigenlijk de kattenbak niet meer aan te raken, drank komt er nu ook absoluut niet in. maar ben zo bang ervoor dat het alles voor niets is. maarja dan tegen die tijd is het dan gewoon weer op naar de volgende ronde maar toch… ik weet het even niet meer… voel me nogal down:(

Vanmiddag de kleine vent, 5 mnd jong, van de buurvrouw op de armen gehad, normaal slaapt hij nooit echt nooit overdag zei ze me nog, en jawel 10 minuten later lag hij heerlijk te slapen in mijn armen! zoo fijn, maar moest echt wel even slikken… klinkt stom misschien maar het zij zo… ik weet het effekes nie anders…

wie kan me een beetje uit onzekerheid trekken, ik weet jullie zijn geen artsen maar soms is de ervaringdeskundige toch echt wel fijner om te horen/lezen.

Ik zou gewoon weer testen mischien heb je toch te vroeg getest hoor!

Sucses

topic kan gesloten worden :slight_smile:

ongi is gekomen