ik en geduld... zucht

Ik moet even mijn eigen ‘sukkeligheid’ afreageren, hoor! Ik ben nu 2 dagen over tijd en wilde dus morgenochtend een testje doen. Nu lees ik net de bijsluiter; kan op elk moment van de dag. En je raadt het al: ik kon het niet laten. Als ik heel veel moeite doe, kan ik een héééél vaag streepje zien. Maar dat is misschien ook wel gewoon de plek waar het streepje moet komen. Kortom: ik weet dus nog niks! :doh: Er zit dus niets anders op dan morgen weer een nieuw testje te halen en zondagochtend weer te testen… :roll: Door mijn ongeduld, stel ik mijn geduld op de proef, zullen we maar zeggen.



Naja, er zijn ergere dingen. :wink:

Hoi Es



ik heb maandag mijn NOD en houdt me heel erg in om niet nu al te testen want dat kan met senstest testen maar ga het volhouden om niet te testen.



Succes met testen morgen en een licht streepje is ook een streepje :pray:

tip; gewoon GEEN testen in huis halen :shifty: daardoor is het mij in december gelukt om 2 weken niet te testen :shifty: mits je dan natuurlijk weer in de verleiding komt om tussendoor naar de winkel te gaan, maar ik kon me gelukkig inhouden haha!



meid veel succes morgen, ik duim voor je!!! :pray:

Hihi, geen testjes halen is wel een goede. Maar eigenlijk ben ik bang dat ik mezelf dan een beetje voor de gek ga houden. Ik ben helemaal niet zo bezig met zwanger worden deze keer (in tegenstelling tot bij onze 1e), maar ik heb nu wel een heel sterk vermoeden dat ik zwanger ben. Plus dat ik gemerkt heb wanneer ik mij ‘ei’ had (lijk wel een kip als ik het zo zeg :lol: ) en dat was woe ongeveer 2 weken gelden. En daarbij had ik vorige week dinsdag de hele ochtend een soort menstruatiekrampen (innesteling?). Nou ja, ik merk dus aan mezelf dat ik er een beetje vanuit ga dat ik zwanger ben en als dat niet zo is, wil ik zo snel mogelijk uit die droom geholpen worden. En dit testje was gewoon lastig interpreteren. Toch maar even wachten dus. Komt wel goed. Ben mijn frustratie van het verspilde testje inmiddels wel weer kwijt, gelukkig :wink: .



Maar ik haal morgen toch een CB-testje ipv eigen merk… 8)



@ visje: ik :pray: ook voor jou! Heb je vermoedens?

@Es2407: Ik weet precies hoe je je voelt!

Ik wil zondag pas weer testen, maar ben bang dat ik toch morgen al weer ga testen… Ik wil gewoon bevestiging dat wat ik voel een zwangerschap is…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Es ben heel positief geweest deze maand dat het zou lukken maar nu mijn NOD dichterbij komt wordt ik steeds minder positief. maar blijf goede moed houden. Heb niet echt ergens last van alleen af en toe krampjes

Een vage streep is ook een streep, hoor :wink:

Heb je vandaag opnieuw getest?

een vage streep is idd ook een streep. Je hebt alleen dat nog te weinig hormoon in je lijf. (Toch?? :wink: :think: )



:pray: :pray: :pray: voor je!



Ik heb maandag mijn NOD, maar bij mij weet je het maar nooit. (zie mijn bingo kaart boven mijn ticker)



Ik :pray: :pray: :pray: dus ook voor mezelf haha

Oef, wat spannend allemaal!



Bij mij nog status quo; morgenochtend ga weer ik testen.



En ja, ik weet het, een streep is een streep, maar dit was wel heel vaag. Morgenochtend weten we meer!

:pray: :pray:

es2407 Ik blijf nog even een paar uurtjes voor je duimen!! :smiley:



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

en??? :pray:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

:dance: :dance: :lol: :inlove: :dance:



Zwanger dus!



Helemaal blij zijn we :dance:

Gek genoeg ben ik dus al een beetje aan het idee gewend; ook voor mijn zelfvertrouwen wel fijn dat mijn intuitie oid klopte (ik kan daar nooit 100% op vertrouwen).



Hoe is het met jou Maris, jij ging vandaag toch ook testen?

En Visje & Mutsie? Nog geen :evil: ?

:pray: :pray: :pray:

GEFELICITEERD ES!!! :D:D:D:D:D:D:D:D



En nu: genieten, genieten, genieten!! :mrgreen:



Bij mij?? :hand: ik geloof er niet meer in. Heb een uurtje geleden weer getest, maar nogsteeds ‘niet zwanger’ … Dus nu geloof ik ook niet meer dat het wel zo is/wordt…



Kom maar op met die verd**de :evil: :evil: :evil: , want ik ben nu een beetje moedeloos aan het worden…

gefeliciteerd es



balen maris

GEFLICITEERD

Es echt super dat je zwanger bent



Maris :hug: hoop voor je dat je snel zekerheid hebt



Bij mij nog niets te bekennen. Dacht gisteren wel met naar de wc gaan en afvegen iets licht roze te zien maar daarna niet meer en vandaag ook niet

Spannend dus nog even, visje.



Maris: balen! :hug: Irritant dat je dan ook maar niet ongi wordt. Nou, hup :twisted: :twisted: :twisted: !!!

joepie es gefeliciteerd!! :dance: snel aanmelden bij de januari 2009 mama’s :inlove:

@visje79 wrote:

Hoi Es



ik heb maandag mijn NOD en houdt me heel erg in om niet nu al te testen want dat kan met senstest testen maar ga het volhouden om niet te testen.



Succes met testen morgen en een licht streepje is ook een streepje :pray:




Ik testte 2 dagen geleden negatief met sensitest! en nu net 1 dag overtijd positief met sensitest!?

Ik heb ook een dag overtijd positef getest met sensitest :dance: maar moet toch echt een duidelijk CB digitale test aan te pas komen wil ik het echt geloven. Heb natuurlijk wel al een :mrgreen: op mijn gezicht. Maar vanmiddag nog maar een keer testen of morgen ochtend want met ochtend urine is het beste toch?