ik denk dat ik gymjuf word...

en wie mij kent die denkt: doe dat maar niet.



:mrgreen:



Ik ging net met dochter naar gym in de sporthal hier.

Voor het eerst, even kijken en zo en zij mocht mee doen.

Heel leuk natuurlijk en ik zat lekker op de bank.



Hebben ze zaterdag kampioenschappen dus er moesten dingen extra geoefend worden.



Komt de juf met een instructiekaart voor de brug met ongelijke leggers of hoe dat ook moet heten.

Of ik daar even bij wilde staan voor de instructies.

Tuuuuuuurlijk doe ik dat.



Want ik wil mijn kind daar op gym :angel: dus ik doe niet moeilijk.

Alleen heb ik in mijn leven 2 keer een koprol gemaakt over zo’n legger maar bij de 2e keer stootte ik mijn voortanden kapot en sindsdien ben ik er nooit meer op geweest.

Ik weet NIKS van gym dus ik stond daar heel interessant te doen en met termen te smijten; buigzwaai en strekstand en borstopwaarts :roll:



Uiteindelijk ben ik het maar voor gaan doen :shock: en Anna Sofie vond het prachtig.



Je hebt wat over voor je kind he :angel:

wat had ik dat graag willen zien :lol: :lol:

:clap: :clap: :clap:



liefs

Gerda

@hedwich wrote:

wat had ik dat graag willen zien :lol: :lol:




Ik ook, ik ook!

Hmmm…er stond vast wel iemand met een fototoestel :mrgreen: .

geen filmpje er van zeker :clap:

Nou, toch maar de PABO met gym-akte doen dan? :lol: :inlove:

geweldig! hahahaha

Had het ook wel willen zien :mrgreen:

haha super!!

@Tamma wrote:

Hmmm…er stond vast wel iemand met een fototoestel :mrgreen: .




Ja vast … dus wij wachten keurig op foto’s :mrgreen: :mrgreen:

hihi,vast geweldig om te zien…



Ik wil juist liever niet dat Romay op gym gaat…

Ik heb zelf heel hoog geturnd eerder…vier keer in de week vier uur per dag…

En al die meiden van mijn clubje hebben wel ergens last van…ik al twee keer geopereerd aan knie en hak…of de ander een zere rug,schouders…



Romay heeft aanleg…klimt overal op,kon met 1,5 al goede koprol…doet al prachtige radslagen,handstanden…

Ik weet als ze op gym gaat dat ze er zo uitgepikt wordt wordt voor selectie…en ik ben zo bang dat zij later ook zo’n last gaat krijgen…



Gellukkig vindt ze dansen ook prachtig,een proefles Jazz ballet was geweldig…dus na de zomer dat eerst maar eens proberen…

@hedwich wrote:

wat had ik dat graag willen zien :lol: :lol:




ikke oooook mwahaahh



wel top hoor :thumbup:

Gelukkig hebben ze bij Anne’s proefles mij niks gevraagd, zie het me al doen :lol:



Was er echt niemand met en fototoestel? :wink:

:lol: :lol: :lol: .



Mijn meiden zitten alletwee op ballet, terwijl mama jaren aan judo of fietscross heeft gedaan :wink: :lol: .



Oudste heeft totaal geen aanleg, maar denkt zelf dat het wel zo is en jongste is een “bonkje” om te zien (zal vast veranderen de komende maanden op school…) en heeft het juist wel :mrgreen: .



Inmiddels heb ik het zelf ook opgepakt en heb met 17 jaar fietscross ervaring zelfs samen met oudste (en zwanger!!!) op het podium van een Goois theater gedanst :lol: .

Maar euh…wel achteraan he!!!

whahahhah en daar zijn toch vast wel foto`s van???

@Jolanda wrote:

:lol: :lol: :lol: .



Mijn meiden zitten alletwee op ballet, terwijl mama jaren aan judo of fietscross heeft gedaan :wink: :lol: .



Oudste heeft totaal geen aanleg, maar denkt zelf dat het wel zo is en jongste is een “bonkje” om te zien (zal vast veranderen de komende maanden op school…) en heeft het juist wel :mrgreen: .



Inmiddels heb ik het zelf ook opgepakt en heb met 17 jaar fietscross ervaring zelfs samen met oudste (en zwanger!!!) op het podium van een Goois theater gedanst :lol: .

Maar euh…wel achteraan he!!!




O wat grappig! Toen mijn dochter op jazzballet ging heb ik mezelf ook opgegeven en vind het enig! Hmm, jij hebt het optreden al gehad, ik moet nog, ook achteraan graag! :wink:

dat had ik dus ook wel eens willen zien… :smiley: :smiley:

waar zijn die fotograven als je ze nodig hebt.

die zijn dan gymlessen aan het voordoen :mrgreen:

:lol:



Er is zelfs een dvd van :oops: :think: …