Hoi,
Ik ben al een tijde zwanger van ons eerste wondertje. Ben via via op dit forum gekomen. Dus zal ik af en toe langs komen om te posten.
Hobbes is mijn nick name.
Ben 27 jaar.
Kom uit Hoorn
Ben bijna 1½ jaar getrouwd.
Werk in een slagerij van een groot supermakrt in Noord-Holland.
Tot ziens op dit forum
Hoi Hobbes, welkom op het forum. En uiteraard gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:
Wanneer ben je uitgerekend? Heb je al bij de maanden mama’s gekeken? Daar kan je gezellig babbelen met mensen die in dezelfde maand zijn uitgerekend als jij.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
welkom en veel plezier
gefeliciteerd met je zwangerschap
hoi welkom en veel plezier hier
gefeliciteerd met je zwangerschap
Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier
Groetjes Yvette
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap
welkom en veel forumplezier
gefeliciteerd met je zwangerschap.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op dit leuke forum! Veel kletsplezier hier!
@Zonneschijn wrote:
Hoi Hobbes, welkom op het forum. En uiteraard gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:
Wanneer ben je uitgerekend? Heb je al bij de maanden mama’s gekeken? Daar kan je gezellig babbelen met mensen die in dezelfde maand zijn uitgerekend als jij.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ja, Ik ben een juni mamma daar heb ik mijn ook al aangemeld…
Welkom op het forum, en gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik zou ook een juni mama zijn als ik geen mk had gehad.
(normaal reageer ik hier niet, maar zag Hobbes staan, ben erg benieuwd hoe je aan die naam komt, gebruik hem ook vaak als nickname. Mijn kat heet namelijk zo)
@juudje wrote:
Welkom op het forum, en gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik zou ook een juni mama zijn als ik geen mk had gehad.
(normaal reageer ik hier niet, maar zag Hobbes staan, ben erg benieuwd hoe je aan die naam komt, gebruik hem ook vaak als nickname. Mijn kat heet namelijk zo)
Nee gebruik hem eigenlijk nooit als nickname.
Maar omdat ik nu inverwachting ben kwam mijn man met Hobbes, dus zo heet ons kleine nu in mijn buik. Maar dit is niet zijn/haar echte naam hoor.
Grappig dat je kat ook zo heet.
Dat is ff moeiiljk, sterkte weet niet of je nu al weer zwanger bent zo niet hoop dat je snel zwanger zal raken
Nee ben niet zwanger, zijn bezig met ivf.
Hoi Hoi…
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap…
Wens je veel forum plezier toe !
Welkom en veel schrijf en leesplezier
en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap
groetjes kim