Ik ben zwanger!!!!!! Na HSG zonder clomid

Hey allemaal

Ik kan het bijna niet geloven! Ik heb vandaag positief getest :dance: . Dit hebben we alleen kunnen dromen want juist deze maand heb ik geen clomid geslikt. Ik heb wel 100x op die test gekeken of die streep er nog steeds stond! We hebben samen staan huilen :slight_smile: .

gefeliciteerd!!!

:dance: Geweldig!

gefeliciteerd en geniet ervan!

Gefeliciteerd!!! :dance:

Super!

Gefeliciteerd met dit mooie wonder :dance: .

Oh te gek zeg! Gefeliciteerd!! :dance:

Van harte gefeliciteerd :inlove: :dance:

heerlijk hé de natuur die zo zijn gang gaat , zo onbewust een grote kans gekregen en gegeven ,

super man , gefeliciteerd met deze verwachting ,

heel veel goeds met de zwangerschap :thumbup:

Wat goed! Gefeliciteerd! Heb je PCO ofzo?

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

@vliegje wrote:

Wat goed! Gefeliciteerd! Heb je PCO ofzo?

Ja ik heb PCO. Ik had een paar keer geschreven bij juni 2008 stoppers maar daar kwam ik niet echt tussen, jullie praten natuurlijk al veel langer met elkaar vandaar denk ik.

ow je bent altijd overal welkom hoor som sis even kwestie van gewoon er bj blijven … en anders de mensen aan hun jasje trekken

hallo dames deze nieuweling is er ook !!

Maar nu ben je zwanger en das vele malen toppiedetop :dance: :thumbup:

Dat is waar wat je zegt maar er werd niet echt gereageerd dus dacht ik laat maar zij kennen elkaar al een hele tijd.

Het is zeker toppie! Ik loop de hele dag met een grijns van oor tot oor.

Ik word waarschijnlijk een maart mama dus kan ik lekker daar meeschrijven. Dinsdag heb ik een afspraak bij de gyn dan weten we wat meer.

Ja ik dacht al dat ik je naam bekend zag voorkomen haha. wat goed dat je zwanger bent zeg. Geeft mij weer hoop :wink:

hoi hoi…

van harte gefeliciteerd meid.

ik ken je niet maar kon dit mooie nieuws niet zomaar voorbij laten gaan…

Gefeliciteerd :inlove:

das mooi nieuws zeg :inlove:

:: GEFELICITEERD ::

Hey Dana, gefeliciteerd hoor!! En net wat Vliegje zegt: het geeft ons weer extra hoop! Geniet er lekker van! En zitten we alweer in maart joh, dat gaat snel. Hoop je snel te kunnen volgen :angel: :wink:

@Mom2b wrote:

Hey Dana, gefeliciteerd hoor!! En net wat Vliegje zegt: het geeft ons weer extra hoop! Geniet er lekker van! En zitten we alweer in maart joh, dat gaat snel. Hoop je snel te kunnen volgen :angel: :wink:

Dank je! Ja het wordt maart en als het goed is rond mijn verjaardag :smiley: . Donderdag voor het eerst naar de gyn, ik zou deze week gaan maar hij was ineens op vakantie :? . Dit geeft zeker hoop voor jullie, wij hadden dit nooit verwacht. De gyn zei al dat het vaker gebeurde maar zonder clomid is natuurlijk een heel ander verhaal.

Hoe gaat het nu met jou, werkt de clomid nu wel?