Ik ben ZOOOOOOOOO blij

Een kleine 14 maanden na de geboorte van Moreno kan ik mijn spijkerbroek die ik toen net gekocht had weer aan.



Vooral na de zwangerschap ben ik veel aangekomen door mijn vreetbuien vanwege mijn ppd. Toen ik in mei op de weegschaal weegschaal ging staan kwam ik uit op een gewicht van 109.2kg. Ik besloot er wat aan te gaan doen. Nu ben ik dus 94.9kg dus 14.3kg minder en zit ik bijna weer op het gewicht van voor de zwangerschap.

Ik wil nog veel verder maar deze mijlpaal geeft de burger moed.



x

Wat goed meid, van harte!!!

wow Coor,



Strakke actie letterlijk en figuurlijk.



Succes verder



Liefs, Petri

:thumbup: Toppie!

owww dat wil ik ooookkkkkkkk Had zo’n leuke kleding gekocht vlak voor ik zwanger raakte, en dat krijg ik nu met geen mogelijkheid meer dicht :wall: :wall: :wall: Toch maar eens serieus denken aan een dieetje??



Weet je wat alleen de pest is, de meeste dieten die er zijn passen niet bij mij, omdat er heel veel bij is wat ik gewoon niet lust… maar het gaat me lukken… ik moet en zal weer terug naar de 40-42(valt mee hoor, is maar twee maatjes, zit nu op 44-46)

Coor meis YOU RULE!!!

Je bent een bikkel en een doorzetter,ik ben trots op je mop!

Echt goed zeg…fijn gevoel hé als je dan zo een broek dicht krijgt terwijl je dacht er nooit weer in te passen :dance:

Dikke :-*

:clap: super meis!!

heerlijk gevoel geeft dat dan he! :mrgreen:

TOP Coor!!! hartstikke goed!!!



Marieke, http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2204970#2204970 Je hoeft toch geen speciaal dieet te volgen? 3 gewone maaltijden, en 2 of 3 gezonde tussendoortjes per dag en lekker bewegen dan haal je het wel hoor!

Marieke ik doe geen dieet maar een schema wat je zo kunt aanpassen dat je het wel lust.

Ik kan namelijk niet dieeten ala sonja bakker omdat ik een hub heb die niet alles lust en ik niet 2 potjes wil koken.

Als je belang hebt pb me maar ff.

Is geen moeilijk schema en ook geen duur schema.



x

Helemaal toppie meid!!!



Dat geeft zo’n heerlijk gevoel he!

Wauw gefeliciteerd meid ! Heerlijk gevoel is dat he :dance:





Ik ben ook bijna weer op streef, ik wil er nog 6 af. Ik volg ook geen dieet. Bij mij komt het neer op VDH, sporten en weinig snoepen.

Ben nu aan het msnen met je haha wat ik daar ook zei,



Toppie meis!! je bent een kanjer :-* vind het ontzettend knap van je :thumbup:

:shock:



Jeehee, wat GOED van je!!! Geniet ervan!!! :wink: :dance:

:clap: :clap: :clap: :clap:

Wat goed van je!!

gefeliciteerd :clap:

hartstikke goed van je :thumbup:







kuzzz

:clap: :clap: :clap: :mrgreen:

:dance: :dance: :dance: :dance:





ik is trots op je :inlove:

:clap: :clap: :thumbup:

Doe mij ook maar zo’n schema :mrgreen:

Er moet bij mij flink wat af… zit nu op 91kg en ik wil graag weer naar 69kg (op z’n minst) omdat ik dan volgens mijn BMI correct zou zitten, maarja… zwaarlijvigheid zit in mijn familie en ik ben “gezegend” met twee joekels van melkbussen, waar gewoon veel gewicht aan zit, wat er niet makkelijk af gaat… maar heb mezelf beloofd wat meer te gaan bewegen en het betere weer komt er ondertussen ook weer aan!



:clap: voor jou!