Ik ben zoooo pissig !!!! ( ff de griepprik halen )

Nou zoals de titel al vermeld ben ik woedend !



Mijn ventje moest om de griepprik !

Vorige week mocht hij niet omdat hij koorts was.

Nieuwe oproep gehad en tussen 15.30 en 16.00 mochten we komen.



Bij aankomst blijkt met nog 100-en anderen !



Om de hoek van het gebouw stond een rij :shock: :o

Ik wist ff niet wat ik zag !

( dacht eerst dat er iets gaande was, en toen ik om de hoek stond begreep ik dat het een rij was :roll: )

Overal parkeerchaos etc !



Maar goed, braaf in de rij ( al vloekend en tierend in mezelf )

En halverwege de rij komt mijn buuf naar buiten.



Teringzooi ( plat rotterdamse )

Dat spul is op.

Je mot je nummer achterlaten voor een nieuwe oproep !



Toen werd ik ook ff plat Rotterdams





Wat is dit nou voor iets ?



We betalen meer dan 200 euro premie per maand,

en dit zijn gewoon een beetje 3e wereld taferelen…

Zo lang in een rij staan en dan de vaccinatie op ??? Maar je mag wel mooi blijven staan voor een adresje achter te laten :thumbdown:



Zijn ze gek geworden !



Ik kom zelf uit zeeland, en ik belde mijn moeder.

die wist niet wat ze hoorde !



Is dit een normaal beleid in een grote stad.

Dat massale vee-achtige gebeuren.

gewoon maar shotten die handel en is het op dan is het op ?



Ik zoek toch iets waar ik hierover kan klagen !



Morgenochtend bel ik de huisarts, dat ik dit belachelijk vind en gewoon een afspraak wil ! Zo niet dan bel ik mijn kinderarts !

Hij krijgt die prik toch niet voor niks ? Ik betaal toch voor de zorg die ik wil ontvangen, op een goede manier !





Pffffffff, dit lucht op !



:-

Noes… je hebt groot gelijk meid!



:hug: :hug: :hug: :-*

Ik snap dat je boos bent dat ze op zijn. Dat is ook slecht!



Maar het in de rij staan is volgens mij niet uitzonderlijk. Dat is hier ook altijd zo. Stel je eens voor dat à l die mensen een afspraak moeten maken voor de griepspuit, dan kan er in de maand okt/nov verder niemand bij de huisarts terecht. Lijkt me ook niet de bedoeling.



Als het van 15 tot 16 is oid dan ga ik om 15:55 dan is het niet meer zo druk. Want het is graties dus staan er veel mensen vooraan. :wall: Scheelt mij wachten in de kou.

Mag ik vragen waar jij dan woont, want dit is echt voor het eerst dat ik dit zou meemaak hoor :think:



Ik vind het gewoon niet kunnen…

Ik was blij dat het droog was.

Voor het zelfde geld regende het pijpestelen, stonden al die mensen daar nat te worden !!!



Nou sorry…

Ik vind dat geen stijl voor de achterlijk hoge premies die je betaald !



Zorg dan dat je de plaatselijke sporthal ofzo beschikbaar stelt !

Dat was bij ons toen ook (toen ik hem ooit kreeg, als kind zijnde) hadden ze het idd in de sporthal! En dan met een x aantal deden ze tegelijk! Ging vrij vlot, maar was inderdaad erg druk!

Wij staan ook altijd in de rij maar mijn ervaring is dat het altijd snel gaat.



De ha zelf en 2 assitentes staan dan in een rij om iedereen te prikken.

Maar dat het vaccin op is heb ik nog nooit gehoord.

Volgens mij moet dat ook niet kunnen, want ze weten toch hoeveel mensen een oproep hebben gehad?

Jeetje. Ik zou ook kwaad zijn zeg. :x

Ik heb hem dit jaar voor het eerst in Almere gehaald, en ik stond er ook wel even van te kijken hoor. De rij was niet lang, maar het was gewoon in een kamer bij het gezondheidscentrum. Hup, trui half uit en prikken maar.

Terwijl ik hem vorig jaar toch even in het kamertje kreeg van de assistente, ging even snel, maar meer privacy.

Ok, ik ben niet preuts, al die ouwe kerels die om me heen stonden keken niet eens naar mijn bh :roll: Maar toch.



Maar, goed dat je niet in de rij bent blijven staan :thumbup: Zijn ze nou helemaal :shifty:

Ben zelf doktersassistente, en wij berekenden altijd vantevoren hoeveel oproepen er weggingen en hoeveel vaccinaties we binnen hadden. Dat ‘massale’ snap ik wel, maar dat is naar mijn weten overal zo. Wij kregen ook 600 man op een middag tussen 12.00 en 16.00…



Ik snap je boosheid, is ook terecht, dat je in een lange rij staat gebeurt vaak, en het gaat ook snel, maar dat het op is moet niet kunnen natuurlijk.

Ook hier lange rijen en massaal geprik, maar dat het vaccin op was lijkt me een domme inschttingsfout van de praktijk, daar zou ik inderdaad ook iets van gaan zeggen!

He wat? In je BH staan?? Nog nooit gehad. thsirt korte mouwen, bloesje/vest en je staat in je tshirt en niet in je bh. En voor mijn bovenarm hoef ik geen privacy.



Ik heb op verschillende plekken gewoond en het gaat overal zo waar ik gewoond heb. Waar ik nu woon prikken ze met 8 tegelijk. De rij is lang, maar nooirt langer dan 10 minuten gewacht. Kan me niet voorstellen dat het normaal zou zijn om allemaal een afpraak te krijgen daarvoor. Duur geintje dan, niet gek dat de zorgpremie dan omhoog gaat.

Noes :hug:

@Sisil wrote:

He wat? In je BH staan?? Nog nooit gehad. thsirt korte mouwen, bloesje/vest en je staat in je tshirt en niet in je bh. En voor mijn bovenarm hoef ik geen privacy.



Ik heb op verschillende plekken gewoond en het gaat overal zo waar ik gewoond heb. Waar ik nu woon prikken ze met 8 tegelijk. De rij is lang, maar nooirt langer dan 10 minuten gewacht. Kan me niet voorstellen dat het normaal zou zijn om allemaal een afpraak te krijgen daarvoor. Duur geintje dan, niet gek dat de zorgpremie dan omhoog gaat.




Juist. Voor de praktijken geen doen, en zo gaat het veel sneller.Als je iets aan de dokter/assistente wil vragen is daar tijd zat voor, en niet op een inloop voor griepprikken. En daarbij weet je dat je gaat prikken, dus trek iets aan wat makkelijk omhoog gaat. Maar punt blijft, het is schandalig dat er verkeerd geteld is en je voor niks staat te wachten.

@Moon84 wrote:

Maar punt blijft, het is schandalig dat er verkeerd geteld is en je voor niks staat te wachten.


Absoluut! :naughty:

Hier was de rij ook heel lang en ook geen privacy. Ik had hier geen moeite mee, want de rij lostte snel op en in de brief stond duidelijk dat het kon zijn dat je even moest wachten en dat je weinig privacy had en hier rekening mee diende te houden met kleding. Vond ik wel netjes.



Dat het op is, vind ik ook echt niet kunnen. Ze hebben zelf mensen uitgenodigd voor de prik, dan weet je toch hoeveel je in huis moet hebben.



De vaccinatie wordt overigens niet door je verzekering betaald, maar door het Rijk (net zoals de vaccinaties die op het CB gegeven worden bijv.).

En de rijen worden alleen maar langer. Oorzaak: Vergrijzing en hogere levensverwachting. (Meer bejaarden die alleen maar ouder worden.)

:shock: wat een gedoe zeg. Ik heb nooit een prik gehad dus ik had geen idee, maar wat een zooitje.



Ik ben benieuwd wat je huisarts ervan zegt.



:-*

(en balen dat Devi dus nog niet geprikt is :thumbdown: , elke keer bereid je je er weer op voor en dat moet nu dus nog een keer :hug: ).

ik heb hier nog nooit een rij gezien hoor :think: (ik woon in Limburg)



er zijn hier gedurende 2 weken een aantal inloopmiddagen, maar dan zie ik eigenlijk nooit iemand…ik ga altijd direct na m’n werk, lijkt me toch spitsuur.



ik vind het wel gek dat je met zo’n jong kind ook in de rij moet, hoor…zeker als je lang moet wachten is dat toch niet handig!

Balen zeg…

Uiteindelijk heb ik na gebel en gedoe vorige week de prik gehaald.

en hij moet dus nog een keer, dan werkt het het beste :roll: