ik ben zo trots

oh ik ben zo trots op m’n kleine meid :inlove:

wij zijn vorige week donderdag begonnen met zindelijk worden en dat gaat hartstikke goed ok af en toe een ongelukje maar dat is heel weinig :dance:

vandaag zijn we naar de stad gegaan (en ondanks dat “iedereen” hier zegt dat je dat zonder luier zou moeten doen had Luna dus een luier aan :wink:)

bij thuis komst moest ze heel nodig naar het potje dus onderbroek uit luier uit

ik die luier pakken ik denk die moet ik wegmikken, want we waren best lang weg zeker 3 uurtjes

heeft ze dus gewoon al die tijd haar plasje opgehouden :inlove:

:dance: goed hoor van Luna :thumbup: Daar mag je zeker trots op zijn.

Esmie

knap he van die kleintjes,

Hier ook zo een,die hard ze best doet :thumbup:

Hij piest zelfs staand inplaats van zittend,zonder naast te mikken :mrgreen: :thumbup:

:clap: :clap: super :clap: :clap:

Wat goed van je meissie!! :thumbup:

wat goed van luna!!! :inlove: :dance: :clap:

:inlove: :inlove: :inlove: vandaag zijn we de hele dag naar scheveningen geweest (ook weer een luier aan gedaan :shifty: ) en ze heeft maar 1 “ongelukje” gehad en verder heeft ze heel de dag netjes op de wc geplast :dance: :dance: :dance:

Wat goed. :clap: :clap: :clap:

Hier is meneertje sinds een maandje ook overdag zindelijk. In het begin deed ik ook nog steeds een luierbroekje aan als we lang weg gingen.

Maar na een week ben ik daar ook mee gestopt want ik merkte dat hij het wel relax vond om gewoon in die luier te plassen terwijl als ik hem zonder luierbroekjes meenam hij netjes tegen mij zie dat hij moest plassen en naar de wc wilde. Ik heb daarna maar één ongelukje gehad.

Sinds deze week kan meneer ook goed staan plassen. Hij staat dan zo trots als een pauw te mikken in de pot. :inlove:

Lekker luiertjes uitlaten, extra broekje mee in de tas voor een eventueel ongelukje en het komt helemaal goed.

:clap: :clap: :clap: