Ik ben weer terug

Hoi allemaal

Ik had me hier netjes voorgesteld enzo maar ik was nog aan de prikpil en ik werd zo zenuwachtig van alles wat ik las hier dat het me teveel in beslag nam :stuck_out_tongue:

Dus ik had even een forum verbod…

Nu ben ik 6 juni gestopt met de prikpil en nu word ik toch weer zo gek van mezelf. Ik voel me al een paar dagen niet lekker namelijk en je raad het al; dan denk ik ik natuurlijk meteen… zou het?

Ik eet alles wat los en vast zit, vage onderbuikklachten, hoofdpijn, misselijk van uit het niets, niet kunnen slapen enzovoort

zucht

:think: Moet je niet eerst eens ongi worden? Dit zou wel erg snel zijn, volgens mij…

Welkom terug trouwens! :wink:

Ja welkom terug.

Maar zou je niet eerst je ontrekkingsbloeding moeten hebben?

Dat die er aan komt?

Ik had het namelijk ook na dat ik gestopt was met de pil (gewoon van strip) heel hongerig en veel eten ik dacht het zou toch niet?

Maar het was de ongi dat er aan kwam (wel na 44 dagen)

Ja hoor jullie hebben allebei ook gelijk, ik ben gewoon van slag. (en erg ongeduldig)

Ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben maar ik voel me nog steeds niet lekker. Waarschijnlijk moet ik idd eerst de ontrekkingsbloeding krijgen misschien dat ik daar tegenaan hang. Anders heb ik gewoon last van de hormonen die op hol zijn :stuck_out_tongue: dat is in ieder geval wel duidelijk :wink:

Ja hoor jullie hebben allebei ook gelijk, ik ben gewoon van slag. (en erg ongeduldig)

Ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben maar ik voel me nog steeds niet lekker. Waarschijnlijk moet ik idd eerst de ontrekkingsbloeding krijgen misschien dat ik daar tegenaan hang. Anders heb ik gewoon last van de hormonen die op hol zijn :stuck_out_tongue: dat is in ieder geval wel duidelijk :wink:

Ja joh, kan ik me ook voorstellen. Je wil nu zó graag tuurlijk! :hug:

Ja precies, ik ben gewoon bang dat ik mezelf klachten aanpraat :stuck_out_tongue: