Ik ben verrast door mijn hubbie!

Ik moet jullie toch even wat vertellen! Misschien weten jullie nog dat ik vorig jaar juni in het geniep een vakantie had geboekt voor de verjaardag van mijn hub? (naar Belek, Turkije) Hij kreeg toen 2 dagen van te voren een koffertje met quasie vakantiespullen en tickets. Huh? :mrgreen: Hij had nooit gedacht dat ik dat zou doen! :smiley:



Al een paar weken waren we nu aan het kijken naar een weekje naar de zon (Tenerife? Egypte?) met de kids en we hadden ook al een paar hotels/resorts op het oog maar we hadden steeds maar niet geboekt :roll:

Ik zei: weet je, we wachten gewoon tot er een leuke last-minute langs komt en dan gaan we!

Nu heb ik komende vrijdag een zenuwbehandeling (voor de derde keer :? binnen een paar maanden :? ) aan mijn nek en zag ik ons droompje al helemaal niet meer doorgaan (ik droomde al helemaal met Anne-marie mee die lekker naar Tenerife gaat 8) ).



Tot overmaat van ramp zag ik gisteren onze droomvakantie langskomen :evil: : 10 dagen Hurghada, Egypte All Inclusive voor zowat één derde van de prijs :frowning: Ikke hub gemaild dat we ons droompje wel op onze buik konden schrijven; het moest nog maar even wachten en wij vooral doorzoeken :frowning: …





MAAR… Hubje is gaan bellen en bellen en regelen…





















BOEKEN!!! :dance:









En nu gaan we dus toch! :dance: Vrijdag naar het ziekenhuis voor een dagopname en dan dinsdag op vakantie! :dance: Ik mag de ellendigste tijd -de eerste 2 weken na aanprikken :frowning: - afwachten op een zonnige locatie in de luxe van All Inclusive en hoef dan dus niets te doen (geen boodschappen, geen eten koken, geen bedden verschonen, niet stofzuigen, nou ja noem het maar op! :lol: )



Is dat nou niet :inlove: ???

Ja, dat is HEUL :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Lekker genieten hoor!

wauw meis,

vergeet die ingreep maar snel en geniet op voorhand

al van die all inclusif… ga jij maar snel de kalender afstrepen !!!



wat een lieve hubbie heb jij !!!



liefs

Gerda

Ach wat superlief van hem…



En wat heerlijk dat jij nu lekker bij kunt komen van die nare behandelingen…



Geniet ervan!

Wauwie, wat heerlijk!!!

Lief van je man :inlove:

oh wat super zeg

:inlove: :thumbup: leuk hoor!!

Super hoor … genieten zou ik zeggen :inlove:

Heerlijke verrassing zeg! :inlove: :inlove:

Geniet er maar van.

wouwwwwwwwwww :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ben helemaaaaaal niet jaloers :liar: :mrgreen:

Jaaaaaaa!!! Ik heb mijn paspoort binnen (spoedaanvraag) :dance: We kunnen! :dance:

super veel plezier :dance: