Ik ben op zoek naar een leuke kerst cd voor de kids

Wie kan me helpen???



Ik heb echt geen idee waar nu echt leuke kerstliedjes opstaan en eigenlijk wil ik er snel eentje hebben omdat ik veel teksten van de kerstliedjes niet meer ken en Isabel vind het zo leuk allemaal.



Groetjes Alex

Ik zag toevallig vandaag bij Leen Bakker een aantal kinderkerstcd’s. De meeste waren een combinatie van liedjes en verhalen. Er lag er ook een bij met een hoesje van de tekenaar van Jip en Janneke (hoe heet ze nou ook weer :think: …Heijting of zo :shifty: ). Die zag er erg leuk uit. Ze kosten 4,99.

die tekeningen zijn van fiep westendorp…



de ervaring die ik heb met die kinderkerstcd’s is dat ze door van die kwijlende kinderkoortjes zijn opgenomen… WALGELIJK eigenlijk…

Ja inderdaad en die zoek ik dus niet ha ha.

Wel jammer dat er zo weinig mensen reageren of misschien een idee hebben :think: :? :cry:



Ga ik zelf nog maar eens zoeken…

volgens mij zijn er niet echt leuke kindercd’s met kerstliedjes. Ja, die afschuwelijke “Nachtegaaltjes”:mrgreen:

kerstcd van studio 100…



Ik heb hem niet gehoord maar had een cd van studio 100 met sinterklaasliedjes en ik vond die erg leuk…



gr patricia

ik weet niet of er bij jou in de buurt een christelijke muziekhandel is ofzow… er zijn nl wel leuke christelijke kerstcd’s en niet gezongen door vreselijke kinderkoren!!



zoiets bijvoorbeeld



http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=WQiti5lrXmWtoN4NxVmTvHm8Lpj4WGuj3a0=?BOL_OWNER_ID=1000004001122520&Section=MUSIC&lgl=1&plid=B4eR5Jsc05QAAAEWTaHnVujS&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1

Bedankt voor jullie reacties!!



Studio 100 heb ik gelijk even gekeken, maar daar hebben ze geen kerst cd helaas (wel sinterklaas idd).



Ook vof de kunst heeft alleen sinterklaas :roll:



Heb volgens mij ook niet echt een christelijke winkel in de buurt en zag bij bol. com een te lange levertijd.



Morgen maar eens bij de hema kijken… :pray: dat ze daar wat hebben.