ik ben op dit moment.......

een aflevering van heartbreak high aan het kijken :inlove:

het is nog net zo leuk als vroeger

vriendlief is nu de rest van seizoen 1 aan het downloaden :dance: :dance:

mijn vriend snapt niet dat ik van de serie zo vrolijk wordt

keken jullie deze serie ook???

Aaah met Drazic en Anita :inlove:

TOPSERIE :thumbup: :inlove:

Ja dat keek ik ook altijd

van de week had ik ook nog zo`n serie op tv gezien die ik altijd zag, dat gezin met die 3 jongens kan ff niet meer op de naam komen maar was ook altijd zo leuk…

Hier bleef ik vroeger inderdaad ook voor thuis :thumbup: Het was altijd rond half 4 's middags herinner ik mij. Is het nu weer op tv of ben je een dvd aan het kijken ?

Het doet me denken aan dat Big Brother gebeuren in Paradise Hotel (zo heette dat toch ? ) Dat vond ik op een bizarre manier ook erg leuk om naar te kijken.

Wij kijken Schindlers List nu. Heel wat anders maar dat soort films kan ik tig keer kijken. Net als de Saving Private Ryan, Devil’s Arithmetic, Band of Brothers.

Maar goed, dat is heeel iets anders :oops:

ik kijk het nu op dvd

nou ja een omgezette dvd van een oude video :mrgreen:

maar ja wat moet je anders ze hebben deze serie nooit uitgebracht op dvd

ik denk dat er dan best een aantal deze serie zouden kopen :wink:

Ja, mijn moeder was er nooit zo blij mee, want het tijdstip was absoluut niet handig met het eten :mrgreen: . Volgens mij kwam het om half 5 en wij aten altijd om 5 uur.

Ja die keek ik vroeger ook altijd. Idd kwam om half 5 en wij gingen om 5 uu aan tafel.ALtijd ruzie dus of de tv aan mocht blijven

jaaa haertbreak high was leuk!!! Ik droomde zelfs over drazic :inlove:

en de ‘nederlandse variant’ fort alpha vond ik ook helemaal geweldig. met ot, en stephie en dennis :inlove:

Ja leuk :thumbup:

En kent iemand deze serie nog “my so called life”

Jaaa leuk leuk leuk!!! :mrgreen:

Ik keek ook altijd, en drazic oeeee die piercing… zo lekker!! :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind het jammer dat ze die niet op dvd hebben uitgebracht, want idd, ik zou het kopen! :thumbup: :smiley:

Jaaaaaaa :inlove: Echt leuk vond ik dat!

Nog nooit van gehoord…

(heb het even gegoogled, maar nee, ken het niet)

ja super en fort alpha ook werd op nl2 of 3 uitgezonden geloof ik want wij konden thuis alleen die zenders ontvangen en was idd net voor het eten, kwamen we uit school en dan ff kijken