hello!
dit is mijn 1 ste bericht !
en ik heb een probleem ! in verband met de pil
ik neem minulet mijn laaste maandstonden zijn van de 11 februari
(tot daar duidelijk )
ik heb het pilstrip niet goed genomen ! ben het toch een paar keer vergeten
en heb het vroeger beieendigt de 26 februari op de (15 de pil)
en moest het dus de 4 maart gedaan hebben (21 pil )
normaal als ik stop of ben vergeten heb ik bloeding na 2 dagen
maar nu van de 26 feb tot vandaag heb ik niets !!!
ben ik overtijd of moet ik tot morgen wachten de 28 dag van de cyclus zonder pil ??? dankje !
Ik denk dat je moet wachten tot dag 28. Ik weet niet of je al lang aan de pil bent, maar je lichaam went aan dat ritme. Ik was ook ineens met mijn pil gestopt zonder de strip af te maken en werd toch pas ongesteld op het moment dat ik de stopweek zou hebben. Dat geldt voor mij hoor, ik spreek niet voor iedereen natuurlijk.
En als je het niet vertrouwd zou je toch kunnen testen, of naar de huisarts gaan. Maar misschien wordt je het alsnog.
Ik hoop dat je niet al te lang in onzekerheid hoeft te zitten, succes!
mom2b hello
ik neem de pil sind okt 08
maar mijn stop week is al lang voorbij en daarmee heb ik toch z’on gedachte van ja het kan zijn nu maar vandaag zit ik aan mijn 28 dag en voel me echt moe en lage rugpijn anders als ik mijn regels ga krigen mijn haren worden elektrische en deze morgen heb ik wel een mooi gezichtje zonder puist
dus ja vandaag dan zal ik het weten en morgen ga ik bij de gyneacoloog
ik zal je zeker iets laten weten kissssssss :vlinder:
Als je dan toch naar de gynaecoloog gaat dan kan hij/zij wel goed deze vraag beantwoorden (of een testje doen)
Succes en laat het ons weten :thumbup:
hoe is het nu???
hallo ik geef mijn nieuws
ik ben nog altijd overtijd ik zit a 36 dagen !! en hebt test bestelt via internet maar ze zouden morgen vroeg afleveren
ik laat je iets weten
lief dat je mijn nieuws genomen hebt
voor symptomen heb ik af en toe warm
duizeligheid
vet haren al 2 dagen
2 kleine puistjes op borsten
toch op mijn gezicht
afscheiding