Hoi allemaal.
Ik ben corrina en ik ben misschien zwanger. Afgelopen jaar december ontdekte ik dat ik zwanger was. Ik was echt heel blij en ging meteen inkopen doen en had toen al nesteldrang. Maar ik kreeg in maart een miskraam. Veel pijn en bloedverlies en vooral veel verdriet. Het was mijn eerste zwangerschap. Ik durfde eerst niet zwanger te raken omdat ik emetofobie heb. Dat is een extreme angst voor overgeven en omdat je nogal eens misselijk zou kunnen worden in de zwangerschap durfde ik niet. Maar de liefde voor zwanger zijn en een kind krijgen is heel sterk dus heb ik mijn angst opzij kunnen zetten. Nu denk ik dat ik weer zwanger ben. Ik heb al een clear bleu gedaan. Ik zie een heel vaag blauw streepje. Het is wel pas te zien na 10 minuten. Ik ben al misselijk geweest maar ik weet het niet. Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft met de clear bleu of een andere test.
Groetjes corrina
Hallo,
Welkom hier op het forum en veel plezier.
Ik heb geen ervaring met de testen want ik test direct bij de HA dan weet ik het 100% zeker.
welkom en veel plezier hier
Welkom hier en veel plezier gewenst!
Weet wel dat er nij mij na 1 minuut ( of hoelang dat normaal gesproken duurdt?)een streep te zien was bij de clear bleu!
Weet niet of je na tien minuten aflezen nog een betrouwbare hebt???
Hopen natuurlijk met je mee dat je hartstikke zwanger bent!!!
groetjes
spannende periode dus voor jou!!!
alsnog welkom op het forum, en hopelijk wordt je test snel super positief
groetjes kim
Welkom hier!
Wat een verdriet dat je eerste zwangerschap zo naar is afgelopen :hug: .
Nu is het weer spannend hoor, ik durf je ook niet te adviseren over testen, ken alleen Predictor. Misschien ietsje te vroeg getest? Hoeveel dagen ben je overtijd?
Ik heb 3 zwangerschappen meegemaakt en heb bij geen hoeven over te geven, als ik maar regelmatig at of dronk (had altijd een pakje Liga bij me) dus zwangerschap hoeft niet altijd met overgeven gepaard te gaan hoor.
Ik hoop dat je zwanger bent en dat je een fijne zwangerschap zult hebben!
Hoi Corrina, Spannend zeg! Naar mijn weten is een test na 10 minuten niet meer helemaal betrouwbaar. Ik zou wat dat betreft over een paar dagen nog een proberen, misschien dat je dan wel snel een dikke streep te zien krijgt. Ik duim voor je :thumbup:
Vreselijk dat je vorige zwangerschap zo slecht is afgelopen :hug:
Oja, natuurlijk ook welkom op het forum!!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:: welkom ::
Hoi Meis,
ik heb inmiddels een paar keer getest - gewoon elke dag om te checken of het wel waar was, ik kon het gewoon niet geloven,
maar goed, de eerste keer clear blue, was na tien minuten en een heeeeeeeel vaag streepje (plusje) maar ik snuffelen op internet, daar lees ik ‘een vage streep is ook een streep en dus positief’
de volgende dag weer testen, ook pas na 10 minuten wat te zien. Nu ik in de zesde week zit test ie duidelijker maar ook pas na 5 minuten terwijl je na 3 min al resultaat zou moeten zien. Maar goed, de ene vrouw maakt sneller het hormoon aan en in grotere hoeveelheden dan het andere.
Je kunt eventueel je ochtendurine bij de huisarts afgeven, dan weet je het de volgende dag zeker.
Vreselijk he? die onzekerheid !!!
Sterkte!!
Laat je weten hoe het gaat?
Liefs,
Neri
welkom en veel plezier
Welkom en veel lees en schrijplezier
Hopelijk ben je zwanger en anders hoop ik dat jullie wens snel uit mag komen
Welkom!!
En?
Weet je al meer?
Welkom op het forum!!
Ik hoop dat je wens gauw uitkomt!!
Hoi allemaal.
Ik ben nog steeds niet ongesteld en had dat wel al lang moeten zijn ben een dag of 5 overtijd. Ik heb niet meer getest. Wel grappig om te vertellen is dat mijn krolse cypers poes betsie weg was gelopen vorige week precies een week geleden om een mannetje te zoeken. Ik denk dat ze het heeft gevonden en ze is weer thuis mijn moppie. Ik heb wat afgehuild en gezocht. Misschien zijn we wel allebei zwanger hihi.
bedankt voor de fijne reakties en ik houd jullie op de hoogte!
liefs corrina.
hoi hoi
welkom hier
liefs miranda :vlinder:
hoi welkom en ik hoop dat je zwanger bent.
welkom en veel forumplezier