Hoi allemaal.
Ik ben corrina en ik ben misschien zwanger. Afgelopen jaar december ontdekte ik dat ik zwanger was. Ik was echt heel blij en ging meteen inkopen doen en had toen al nesteldrang. Maar ik kreeg in maart een miskraam. Veel pijn en bloedverlies en vooral veel verdriet. Het was mijn eerste zwangerschap. Ik durfde eerst niet zwanger te raken omdat ik emetofobie heb. Dat is een extreme angst voor overgeven en omdat je nogal eens misselijk zou kunnen worden in de zwangerschap durfde ik niet. Maar de liefde voor zwanger zijn en een kind krijgen is heel sterk dus heb ik mijn angst opzij kunnen zetten. Nu denk ik dat ik weer zwanger ben. Ik heb al een clear bleu gedaan. Ik zie een heel vaag blauw streepje. Het is wel pas te zien na 10 minuten. Ik ben al misselijk geweest maar ik weet het niet. Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft met de clear bleu of een andere test.
Groetjes corrina
Hallo,
Welkom hier op het forum en veel plezier.
Ik heb geen ervaring met de testen want ik test direct bij de HA dan weet ik het 100% zeker.
welkom en veel plezier hier
Welkom hier en veel plezier gewenst!
Weet wel dat er nij mij na 1 minuut ( of hoelang dat normaal gesproken duurdt?)een streep te zien was bij de clear bleu!
Weet niet of je na tien minuten aflezen nog een betrouwbare hebt???
Hopen natuurlijk met je mee dat je hartstikke zwanger bent!!!
groetjes
spannende periode dus voor jou!!!
alsnog welkom op het forum, en hopelijk wordt je test snel super positief
groetjes kim
Welkom hier!
Wat een verdriet dat je eerste zwangerschap zo naar is afgelopen :hug: .
Nu is het weer spannend hoor, ik durf je ook niet te adviseren over testen, ken alleen Predictor. Misschien ietsje te vroeg getest? Hoeveel dagen ben je overtijd?
Ik heb 3 zwangerschappen meegemaakt en heb bij geen hoeven over te geven, als ik maar regelmatig at of dronk (had altijd een pakje Liga bij me) dus zwangerschap hoeft niet altijd met overgeven gepaard te gaan hoor.