Ik ben Neri

Hoi Allemaal,



ik ‘snuffel’ al een paar maanden op dit forum rond als lezer…

gewoon informatief… ik ben nl. 33 en had wel een kinderwens, alleen deze was ik een hele tijd kwijt (van mijn 22 e - tot een paar maanden geleden)



Inmiddels ben ik een half jaar getrouwd met de liefste man van Nederland en nu begon het toch eindelijk te kriebelen!

Een paar maanden geleden hebben mijn man en ik besloten om het te ‘proberen’.

Op internet las ik dat een vrouw van mijn leeftijd (hahaha… net 33 !!!) toch er gemiddeld wel een half jaar tot anderhalf jaar voor uit moet trekken.

Mijn man en ik voelen ons enorm gezegend, want de tweede maand was het ‘raak’ en ik ben nu in mijn zesde week ! Ik ben in de wolken !!



Maar het ergste is dat ik het nog zeker 4-6 weken stil moet houden. Mijn man (en mijn verstand is dat heus met hem eens) vindt dat het iets tussen ons is en we kunnen het over een aantal weken wel aan de hele wereld vertellen… ondertussen brandt bij mij het verlangen om het van het dak te schreeuwen, om een billboard te beplakken, om zendtijd bij de STER te kopen om het wereldkundig te maken (net of de wereld op dit nieuws zit te wachten hahahahah)

maar goed… hoe hou ik het stil?? Herkennen jullie dat???

Ik ben benieuwd naar jullie reacties !



Liefs,

Neri

Welkom en veel plezier op het forum…



Succes met het stilhouden :lol: :wink:

hoi welkom en veel plezier hier

gefeliciteerd met je zwangerschap

Hey Neri leuk en enthousiast binnenkomst,

welkom hier bij ons in het midden. Eeen heel erg gefeliciteerd gewenst en een goede zwangerschap!



Heel veel typ plezier bij ons en alle goeds ,



Bianca :thumbup:

Neri, proficiat met je zwangerschap. Ga er van genieten en succes met het stilhouden.

Nog even een geheimpje voor jullie tweetjes, heeft ook wel iets toch? :-*

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Welkom en ik herken zooooooooooo je gevoel…

Mijn verstand snapte het ook prima dat je het stil ‘‘moest’’ houden maar mijn mond niet :lol:

Ik heb het dan ook gewoon gedeeld met mijn omgeving… :oops:

Hoi Neri, Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:

Je hebt het nu in elk geval wel vast met ons kunnen delen :wink:



Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het ruim een week vol kunnen houden om niet te vertellen. Mijn voordeel echter was dat we het als kerstcadeautje gingen vertellen :lol:



Bij deze zwangerschap heb ik niet tot kerst gewacht, maar op de dag van de positieve test (sinterklaas) wereldkundig gemaakt in de familie :lol:



Ik begrijp je dus volkomen dat je het aan iedereen wil vertellen en in elk geval aan je directe familie/vrienden.



Veel succes met stilhouden en tot die tijd vooral lekker er samen van genieten!! (en daarna natuurlijk ook)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Gefeliciteert met je zwangerschap!



Sucses met het stilhouden, hier geen tips hebben het de zelfde dag nog aan de familie gemelt.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

En welkom hier



Enne stilhouden wat is dat???/ :lol:

Welkom op dit leuke forum, veel lees en schrijfplezier :wink:

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

welkom.



Jen

welkom hier op het forum, en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap



moeilijk he dat stil houden voor de rest van de wereld :silenced:

wij hebben het iedereen al verteld, dus heb ik geen tips voor je :mrgreen:



groetjes kim

Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!



Ik heb het geen keren stil kunnen houden. De eerste twee keer had ik het alleen aan mijn zus verteld (de eerste keer mijn oudste zus, de tweede keer mijn andere zus) en de laatste keer mijn moeder, maar mijn oudste zus raadde het een paar weken later (toen was ik 6 weken) al.



Het is ook wel leuk om een leuk geheimpje samen met je man te hebben.



Fijne zwangerschap!

Wat een ontzettend lieve reacties, bedankt allemaal !!!

Een heel erg warm welkom van jullie, doet me heel erg goed,

en het is heel grappig want ik kan hier gewoon typen;

IK BEN ZWANGER !!!



ik word niet goed van dat zwijgen inmiddels, ben nu bijna 6 weken maar ik zou het volgend weekend zo graag aan bijvoorbeeld alleen mijn moeder vertellen!! Dan kan ik haar vanaf dat moment elke dag bellen van; vind je het ook zo spannend? ben je ook zo blij??

We zullen zien hoe het loopt… nog ff op de tanden bijten :silenced: haha

:shifty: ‘‘mag’’ je het zelfs niet aan je moeder vertellen?!

Ow ik weet echt niet of ik dat zou kunnen hoor…

Ik heb het een paar dagen samen met mijn man gedeeld maar toen iig onze ouders en broers en zussen verteld en toen nog een HELE week :mrgreen: gewacht en toen toch ook aan mijn beste vriendin verteld (en met mijn liefste vriendin die bij mijn bevalling was heb ik zelfs een test mee smaen gedaan :lol: )en toen volgde mijn naaste collega’s verteld :roll:

Ach ja en zo was het voorpret all over the place :inlove:



Maar ik snap wel jullie standpunt hoor…maar ik zou het niet kunnen…



Maar hier mag je dagelijks komen tikken hoor;

IK BEN ZWANGER…

Dat is dan toch een fijne uitlaat klep!



Maaruh ik ga je niet dagelijks feliciteren hoor :lol:

8)

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op het forum!!



Moeilijk he dat stil houden!!

Lukt het je een beetje?

WISTEN JULLIE AL DAT IK ZWANGER BEN ???





hahahhaa sorry ik kon het niet laten, moest het gewoon ff opnieuw vermelden…

het stilhouden is een groot probleem hahaha… mijn 2 beste vriendinnen weten het inmiddels en die hebben geen moeite met stilhouden.

HEt voordeel is dat ik ze elk moment van de dag kan bellen met allerlei ‘wetenswaardigheden’ ; weten jullie al dat 't kleine hummeltje vandaag een nieuwe neus en kaak heeft gekregen?? hahaha…



Dit weekend gaan we het alleen nog aan mijn ouders vertellen en dan moet ik echt nog een aantal weken zwijgen… nou ja niet tegen iedereen dus hahaha…



Bedankt voor jullie bemoedigende reacties :wink:



Liefs,

Neri

Welkom :wink: ben ook nieuw hier!

En indd veel suc6 met stilhouden (hoop dat het je lukt)



jessica

@Neri wrote:

WISTEN JULLIE AL DAT IK ZWANGER BEN ???





hahahhaa sorry ik kon het niet laten, moest het gewoon ff opnieuw vermelden…

het stilhouden is een groot probleem hahaha… mijn 2 beste vriendinnen weten het inmiddels en die hebben geen moeite met stilhouden.

HEt voordeel is dat ik ze elk moment van de dag kan bellen met allerlei ‘wetenswaardigheden’ ; weten jullie al dat 't kleine hummeltje vandaag een nieuwe neus en kaak heeft gekregen?? hahaha…



Dit weekend gaan we het alleen nog aan mijn ouders vertellen en dan moet ik echt nog een aantal weken zwijgen… nou ja niet tegen iedereen dus hahaha…



Bedankt voor jullie bemoedigende reacties :wink:



Liefs,

Neri




Nee echt!??

Hahahha GEFELICITEERD!

Geniet er lekker van meis!