Ik ben mijn man kwijt..

Hij was afgelopen vrijdag jarig en heeft er ééééindelijk eentje gekocht, hij had het er al maanden over, kreeg hartkloppingen als hij er eentje zag of er iets over hoorde…



De Playstation 3…



Hij speelt maar 1 spel, maar nee, dat kon echt niet meer op de PS 2.

Nu heeft hij dus een PS 3 gekocht, met dat ene spel dat ook opnieuw was uitgebracht.



Echt, hij staat er mee op en gaat er mee naar bed.



Ik ging gister eerder dan hem (01.00 !) en dat komt echt nooit voor.

Nu heb ik ook al 5 keer gevraagd, zullen we dan maar naar bed gaan nu…?





Echt, ik moet hem er vanaf pellen…



En het érgste!

Het oude tv-tje dat we speciaal daarvoor in de bijkeuken hebben staan (ik heb hem en zijn PS verbannen naar de bijkeuken 8) ) voldeed niet meer…dúúúúússssss nu heeft hij onze LCD van de slaapkamer muur geschroefd en in de bijkeuken gezet… Ja ECHT!! :shock:









En nu komt er alleen maar geknal, gezucht, gevloek en gegrom uit de bijkeuken…

Oja, en een enorm licht van een enorme LCD in een niet zo hele grote bijkeuken…







Zucht… :roll:

  • Hou me vast *





    Hij heeft hem UIT gezet… !!



    Hij heeft rode oren van de headset… :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: (stekker eruit doen, stoppen eruit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) of krijg je dan ruzie omdat hij niet gesaved heeft



welk spel speelt hij

Dan krijgen we ruzie ja… :angel:



Hij speelt Socom…



En nu staat hij in de kamer, ‘Zet je je laptop eens uit, word weleens tijd!’



:doh:

naja :mrgreen: :mrgreen:

laptop is beetje sneu hier dus ik las vanaf gsm.

En alleen de helft van je eerste alinea icm je topic titel… Ik schrok me rot joh… Stom he :oops:

@lydia wrote:

laptop is beetje sneu hier dus ik las vanaf gsm.

En alleen de helft van je eerste alinea icm je topic titel… Ik schrok me rot joh… Stom he :oops:


Ik had precies het zelfde van ah neee!!

Heel herkenbaar, maar ook andersom :oops:

Als ik een nieuw spel heb dan ben ik ook niet meer te stoppen hoor. :mrgreen:

goed voorbeeld voor je oudste zoon :wink:



’ Nee schat, jij mag maar een half uurtje, de hele dag gamen/ tv kijken/etc is niet goed voor je!!’



’ ja, maar papa dan??’



:lol: :lol:

Haha, sorry voor de schrik… :mrgreen:



Ik heb ook echt helemaal niks met dat gamen.

Gisteren moest ik persé meekijken naar het verschil van beeldkwaliteit op het oude tv’tje en de LCD.

Hij had al aangegeven dat hij onze tv van de slaapkamer ging halen en dat zag ik dus niet zo zitten.

Onder stilzwijgend protest van mij ging hij dus gewapend met schroevedraaier naar boven en hij vond dat ik het verschil dan maar eens met eigen ogen moest zien.

Dan zou ik zelf ook inzien dat het ‘niet te doen was’.



Maar daar had ik dus geen zin in… Ik kan er echt niet naar kijken, die stomme speelvelden, die mannetjes met geweren…



En dus vond hij ‘Nou, dan toon je dus geen interesse in mij’.





:eh:

beste remedie…,



ga zelf ook dat spel eens spelen en doe alsof je helemaal geweldig vind! dan vind hij er al snel niks meer aan… :thumbup:

Ik herken de verslaving wel. Vrienden van ons zijn erdoor in relatieproblemen uiteindelijk gekomen, omdat hij bijna aan niks anders kon denken of doen dan die stomme computer. Inmiddels is erveel gepraat en gaat het naar ons weten goed, maar laat het niet zover komen, want dat is het spel niet waard, vertel hem dat maar, als hij weer eens niet wil luisteren :wink:



En de tipvan Swaetest7 vind ik geweldig, wie weet werkt het wel.

gelukkig zijn mijn lief en ik net zo nerderig. Wij spelen altijd samen (Guitar Hero in alle varianten)

@Anneke wrote:



Ik heb ook echt helemaal niks met dat gamen.

Gisteren moest ik persé meekijken naar het verschil van beeldkwaliteit op het oude tv’tje en de LCD.

Hij had al aangegeven dat hij onze tv van de slaapkamer ging halen en dat zag ik dus niet zo zitten.

Onder stilzwijgend protest van mij ging hij dus gewapend met schroevedraaier naar boven en hij vond dat ik het verschil dan maar eens met eigen ogen moest zien.

Dan zou ik zelf ook inzien dat het ‘niet te doen was’.



Maar daar had ik dus geen zin in… Ik kan er echt niet naar kijken, die stomme speelvelden, die mannetjes met geweren…



En dus vond hij ‘Nou, dan toon je dus geen interesse in mij’.





:eh:




Meeeega herkenning hier. Is het nog goedgekomen :wink: ? Die van mij blijft dan dus ook de rest van de dag boos en zielig doen :roll:

@sweatest7 wrote:

beste remedie…,



ga zelf ook dat spel eens spelen en doe alsof je helemaal geweldig vind! dan vind hij er al snel niks meer aan… :thumbup:




Hier helpt dat niet, nu vraagt hubbie steeds: "zullen we samen nog eens **** doen? Dat vind ik zo gezellig! "





*** = een schietspel waarvan ik de naam even niet weet, maar waarbij je zombies dood moet schieten. Je kunt kiezen of je groen, rood of helemaal geen bloed ziet als je ze neerknalt…

Wij spelen ALTIJD samen.

En als hij alleen wil spelen dan vraagt hij of ik dat erg vind…

Meestal als hij dan zit te gamen ga ik internetten of gewoon bankhangen met een tijdschrift of krant.

Haha, dat lijkt me geweldig, dat ik ineens dat ding bezet ga houden! :thumbup:



Op de Playstation 2 heb ik ook weleens een spel gekocht, dat is echt al meer dan 5 jaar geleden, was Casper het Spookje… :shifty:



En met vrienden deden we weleens Worms en Buzz, dat vind ik dan ook nog wel leuk.



Toen mijn man nog samen met zijn broer woonde (ouders waren gescheiden, gingen met moeder mee en die ging uiteindelijk opnieuw samenwonen), toen hadden ze 2 ‘hoekjes’ in de kamer.

Geen eethoek, 2 hoeken met bankstel en tv.

Hubs op de Playstation, broerlief is meer van de XBOX.





En hij had het al heel lang niet meer gedaan.

Ineens begon het weer te kriebelen en speelt hij regelmatig.

Vind het niet zóóó erg want ik wil ook wel eens lekker ontspannen zonder dat hij me steeds ‘lastig valt’.



Maar volgens mij worden mannen gewoon horken door dat ding.

Gister waren mijn zwager (ja die van de XBOX, en dan hebben we het over iemand van 32 hé…) en zijn vriendin bij ons nog voor manlief zijn verjaardag.



Dus hij trots zijn speelgoed laten zien in de bijkeuken…



Ze hadden nog een ander adres waar ze langs moesten dus ik loop met mijn schoonzus mee naar de bijkeuken waar ze tegen hem zegt ‘Zullen we maar weer eens gaan?’

En hij ‘Jáháááá!’.





:eh: :roll:

Hahah…Mannen en hun playstations,praat me er niet van… :roll:



Die van mij herinnert mij minstens 3x per dag aan het bestaan van de PS 3,aangezien hij nog “op een voor-oorlogse” PS 2 speelt…



Hij heeft net nog wel weer een nieuw spel gekocht.



En terwijl ik dit typ,hoor ik ook de romantische geluiden van de controler… :roll:

Nouja,ik heb er dus ook niks mee.

Vooroorlogs… :lol: :lol:



Hij was net game over…



‘GGRRWWAAHHHH’ Dat was de letterlijke vertaling.

O,dan houdt hij het nog netjes!

Ik ben blij dat hij alleen speelt als de kinderen slapen,want er komen hier nogal wat termen ter ore als het niet gaat zoals meneer het belieft… :angel:



Mijn man kon zich overigens helemaal inleven met de lcd tv die naar beneden moest… :roll: :lol: