Ik ben kwaad!!!

Even als voorinfo: ik heb vannacht slecht geslapen en dan is mijn hum niet opperbest te noemen.



Ik wil vanmorgen gaan wassen met onze in mei 2008 nieuw aangeschafte wasmachine. Ik heb me voorgenomen er een echte wasdag van te maken, want de kasten beginnen wat leeg te raken. Eerder deze week heb ik nog niet zoveel gelegenheid gehad om te wassen.



Je raadt het al, hij doet het niet. Balen balen balen. Ik naar de Expert hier bellen en wordt doorverwezen naar de klantenservice van de firma waar de wasmachine van is, vanwege de garantietermijn. Kunnen ze, jawel let op! dinsdagmiddag al een monteur laten komen :shock: . Eeeeehhhh…hoe wilt u dat ik dat doe met 2 kleine kinderen en een man die hovenier is? Ja mevrouw, ik kan er ook niets anders van maken, grrrrrrr.



Echt, dat in combinatie met mijn slechte nachtrust is zo ontzettend slecht voor mijn hum!

:hug:

nou wat een super service zeg!daar zou ik ook boos om worden.Kan je niet bij iemand anders ff een wasje draaien?

Heh, bah… :hug: :hug:

ja vreselijk… ken dat :hug:



Succes enne handwasje :wink:

hmm zelfs zonder slechte nachtrust zou ik kwaad zijn hoor :wink:



succes ermee!!

:hug:

@Tamma wrote:

Ik naar de Expert hier bellen




Dan heb je de expertvestiging van mijn broer gebeld… :oops: :oops: :oops:

@~Marion~ wrote:

@Tamma wrote:
Ik naar de Expert hier bellen




Dan heb je de expertvestiging van mijn broer gebeld… :oops: :oops: :oops:




Dan kan jij vast ook nog wel wat roggellen Mar :wink:

@~Marion~ wrote:

@Tamma wrote:
Ik naar de Expert hier bellen




Dan heb je de expertvestiging van mijn broer gebeld… :oops: :oops: :oops:




Nou, die waren heel aardig hoor!



Alleen konden ze me niet helpen omdat het nog garantie was.

@Tamma wrote:

@~Marion~ wrote:
@Tamma wrote:
Ik naar de Expert hier bellen




Dan heb je de expertvestiging van mijn broer gebeld… :oops: :oops: :oops:




Nou, die waren heel aardig hoor!



Alleen konden ze me niet helpen omdat het nog garantie was.




De winkel waar de wasmachine is gekocht, is ook verantwoordelijk voor de garantieafhandeling hoor… beetje raar dat ze je doorverwijzen naar de fabrikant… zij moeten het nl. met hun regelen.

@Tamma wrote:

@~Marion~ wrote:
@Tamma wrote:
Ik naar de Expert hier bellen




Dan heb je de expertvestiging van mijn broer gebeld… :oops: :oops: :oops:




Nou, die waren heel aardig hoor!



Alleen konden ze me niet helpen omdat het nog garantie was.




Nou gelukkig maar! En ing, als er nog fabrieksgarantie is moet de fabriek dat inderdaad afhandelen…

Dat snap ik, dat de fabriek uiteindelijk het probleem oplost. Ik ben echter van mening, dat de leverancier (in dit geval dus de winkel van je broer), moet zorgen dat dit ook daadwerkelijk gebeurd. Je wilt niet weten hoe vaak ik dus al te horen heb gekregen, dat een fabrikant niets doet met mijn “garantie claim” omdat ze de melding via mijn leverancier willen krijgen.

oh ik zou ook enorm balen zeg!!! :x

@ICL wrote:

Dat snap ik, dat de fabriek uiteindelijk het probleem oplost. Ik ben echter van mening, dat de leverancier (in dit geval dus de winkel van je broer), moet zorgen dat dit ook daadwerkelijk gebeurd. Je wilt niet weten hoe vaak ik dus al te horen heb gekregen, dat een fabrikant niets doet met mijn “garantie claim” omdat ze de melding via mijn leverancier willen krijgen.


klopt was laatst ook in zo’n consuentenprogramma

Oh, dat is balen! :twisted: :hug:

Tot dinsdag niet kunnen wassen? :shock: Klinkt vrij rampzalig!

Heb je iemand in de buurt waar je een paar wassen kunt draaien?



:hug: voor je humeur :wink:

Weet je wat ik al vaker heb gehoord :shifty:

Is dat er bij aflevering nog een klem zit om de trommel -tijdens transport- niet te beschadigen zit.

Heb je die wel verwijderd :angel:

Ja, die klem is er wel uit. Zo nieuw is hij ook niet meer (van mei 2008).



Ik heb een paar essentiële dingen met de hand gedaan. Ik mis alleen nog een handcentrifuge, haha. Dus ik ben benieuwd wanneer het droog is.



Verder is er gelukkig een grote bubs naar mijn schoonmoeder toe die zo lief is om dat allemaal voor mij te willen wassen. Dat is echt een schat hoor.



En nu maar hopen dat die man er dinsdag wel meteen wat mee kan, en dat ik niet nog twee weken op een besteld onderdeeltje hoef te wachten ofzo :pray: .