Ik ben jaloers!

Op iedereen met een t-shirt en korte broek, of eigenlijk gewoon zomerkleding in het geheel.

Anders zit je gewoon met kisten met daarin dikke wollen sokken een dikke spijkerstof broek een t-shirt met daarover een jas van spijkerstof en als extraatje een baret op je kop als je naar buiten gaat, want stel je voor dat je het koud krijgt :mrgreen: :wall:

Ik weet het maar ff klagen lucht best wel eens op :angel:

heb jij dat aan dan?

Ja helaas wel :mrgreen:

waar zit jij dan?

Wil wedden dat groen je onwijs goed staat !

Voel je je nu al wat beter? :wink:

Ik voel met je mee. Ik moet op mn werk zo’n dik wit ‘verpleegsterpakje’ aan terwijl het daar in huis tegen de 30 graden loopt… killing. Het is wel weer genieten als het uit mag he? :angel:

@Mip wrote:

Wil wedden dat groen je onwijs goed staat !

Voel je je nu al wat beter? :wink:

Rood is meer mijn kleur maar inderdaad groen staat me enig :mrgreen:

Wola, Ik zit op mijn werk :slight_smile:

Herkenbaar!!! wees blij dat je niet op oefening bent!!! Sterkte!

Haha ik ben inderdaad heel blij dat ik nu niet op oefening ben! Dat het zo warm is dat je zelfs naar amoniak gaat ruiken :silenced:

Ik zit inmiddels lekker buiten in de tuin met de kortste broek aan die ik kon vinden :mrgreen:

Gelukkig hebben we morgen in de ochtend sport ipv in de middag, dat hebben ze expres verzet :dance:

En dan kan je de rest van de dag in je sportkleding blijven lopen :mrgreen:

Haha wij zagen vanmorgen, toen we in korte broek en t-shirt in de auto zaten, diverse militairen in volle bepakking en met een helm op lopen. Pffft, arme hun. Manlief zei al dat hij, toen hij bij lumbl zat tussen bepaalde tijden niet zo mocht lopen, als het een bepaalde temperatuur was buiten.

Sterkte en ik zal aan je denken terwijl ik heerlijk in het zonnentje in bikini een slok neem van mijn zelfgemaakte milkshake!! :drool: