ik ben helemaal gelukkig!!

vanmiddag haalde ik een vrolijke dreumes uit het kinderdagverblijf, ze heeft vrolijk gegeten, ze heeft geschaterd van het lachen in bad. ze heeft onder luid geklets haar tanden gespoetst, heeft lekker rustig op schoot een boekje gelezen , en is lachend haar bed in gegaan. Ze gaf me een dikke kus, kneep in mijn neus en zij me gedag toen ik weg liep. ik heb haar nog even horen kletsen en nu is ze stil.

waarom maakt het me intens gelukkig?? omdat anna bijna nooit zonder huilen gaat slapen, en ik het heerlijk vind haar normaal welstrusten te kunnen wensen en een kus te krijgen, want normaal is ze zo onrustig/huilerig, dat dat niet lukt.

Ik ga even met een kopje thee op de bank genieten van mijn gedachten aan onze tevreden dreumes…

Een dag met een gouden randje dus! Super!!

Heerlijk zeg! :inlove: Nu lekker nagenieten!! :thumbup: :thumbup:

Heerlijk! Wie weet morgen weer zo’n dag!!! :dance:

:mrgreen: gelijk heb je…het zijn de kleine dingen die het doen :wink:

Soms vergeten we inderdaad de kleine dingen.

Super dat je het met ons deelt!

Vaak zijn het alleen de negatieve dingetjes, die we delen!

Jen

ow heerlijk is dat he

ik herken dat gelukkige gevoel!

hoop dat ze inziet dat deze manier veel leuker is dan huilend naar bed gaan :wink:

Daar doe je het toch voor. Op zulke dagen kan ik altijd daaaagen lang teren :inlove: :inlove:

Heerlijk meid! Hopen dat het nu langzaamaan steeds vaker zo gaat gebeuren.

Lekker hoor, geniet er :thumbup: maar goed van!

Fijn! Zulke dagen vraag je je wel eens af: waar maak ik me druk om… dan weet je niet eens meer waar je je op ergert soms… dan heb je gewoon een lief, geweldig kind :inlove:

Heerlijk hè zulke momenten, ik geniet altijd volop van de eerste rustige dagen na een mega sprong.

Je zou bijna de neiging krijgen om bij ze te gaan spieken op hun kamertje om ze zo lekker rustig te zien slapen…liehief :inlove: