ik laat me niks wijs maken!
het is geen kwart over 8
het is gewoon kwart over 7
dus waarom zou ik gaan slapen dan?
:mrgreen:
hahaah Tom’s inwendige klok is ook zo standvastig :lol:
we hebben hem vorige keer met elke dag 15 minuten “verschoven”, dus dat doen we nu maar weer denk ik
:lol: :lol: :lol:
Hier tegen alle verwachtingen in geen problemen :shock: :inlove:
Ik ben Mateo en vind hetzelfde als Fenna…
haha grappig toch die beebjes!
Hier geen probleem verder
hier extra moe :think: :mrgreen: :mrgreen: en lekker vroeg naar bed :dance:
Leonie heeft helemaal geen klok, dat is veel handiger. Een pluspuntje, ze slaapt gemakkelijker als het donker is, dus dat komt nu beter uit 's avonds.
ze ligt erin.
eindelijk
morgen maar eens op tijd wakker maken en wat met die klok gaan schuiven
@Biebels wrote:
Leonie heeft helemaal geen klok, dat is veel handiger. Een pluspuntje, ze slaapt gemakkelijker als het donker is, dus dat komt nu beter uit 's avonds.
???
Bij mij is het juist een uurtje langer licht savonds, maar misschien verschilt dat per provincie
Bas heeft er ook geen problemen mee. Krijgt normaal rond half acht de fles en meteen de zondag werd hij om 6.30 oude tijd wakker en dus 7.30 uur nieuwe tijd, dus flestijd. Had hij even pech toch maar een uurtje verlaat, maar de rest van de dag verliep gewoon via het oude tijdschema en hij slaapt 's ochtends iets langer, maar ligt gewoon om 20.00 uur te bed.
En ikke heb er geen probleem mee, ik ga gewoon om 7.15 op bed…maar mijn grote broer van 7 vind het niet eerlijk en blijft gewoon tot half 9 ipv half 8 wakker :mrgreen:
ik ben Stein en ik ben hetzelfde als Fenna en Mateo