Ik ben elf maanden en ......

ik kan alles zelluf!



Helpen met eten? Gillen, ik wil dat lepeltje zelf vast houden en nee je mag er geen eten op doen. Dat kan ik zelluf. En anders doe ik het met mijn handen. En als jij een hap in mijn mond probeert te doen houd ik mijn mond stijf dicht :!:



Het is hier dus een hele leuke boel onder het eten :mrgreen: Vandaag probeerde ze een stukje aardappel op haar lepeltje te leggen. Vervolgens de lepel in haar mond, maar de aardappel viel er weer af. Dan maar verder met de handen eten, lukt ook heel goed. Vooral die doperwtjes. Een plaatje gewoon. :inlove:



De volgende keer zal ik mijn fototoestel er weer bijpakken. En het wordt toch echt tijd voor een filmcamera. Maar wat moet dit worden als ze 2 is. Dat beloofd wat :roll:

Heeeeeel herkenbaar :inlove: :inlove:. Hier ook een meid die alles zelluf wil en zal doen. :wink:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :thumbup:

filmen filmen filmen :inlove:

Oh, wat hou ik toch van dat super-eigenwijze gedoe!! :inlove: (Misschien denk ik er over een tijdje wel anders over, alhoewel…) Ik ben haar ook juist aan het leren om het allemaal zelf te doen en ik geniet er elke dag weer van. Verbaas me er ook over dát ze het al kan! :o

Waar blijven de foto’s en filmpjes :?: :?: :?: :mrgreen: :inlove: