Ik moet eigenlijk stofzuigen en opruimen hier. En misschien even een wasje draaien.
Maar ik heb er gewoon even geen zin in dus ik doe het lekker niet :mrgreen:
Zo! :snooty:
Morgen weer een dag! :mrgreen:
Precies :mrgreen:
En vanmiddag ga ik nog werken dus ik vind dat ik best even mag luieren nu. En een beetje KoK-en, beetje mahjonggen, gewoon lekker niksen :mrgreen:
daar is het veel te lekker weer voor. Je kunt er beter van genieten. Als het herfst is kun je nog genoeg stof weg zuigen.
Ik ben heel nuttig bezig.
Ik haat kilometers :evil:
Afschaffen die kilometers dan 8)
Ja het is echt heerlijk weer! Ga dit weekend nog even mn voordeur verven. Kan mooi even :mrgreen:
Onder dat mom heeft zoonlief tv gekeken op mijn bed en ik lag heerlijk te snurken naast hem. :mrgreen: schandalig!
Kijk daar heb ik nou nooit last van :liar:
Ik ga Nina en mijzelf maar eens aankleden denk ik :oops:
Hahaha! Heerlijk!!! Lang leve de pyamadagjes :mrgreen:
reat: dat doe ik in het weekend ook hoor. Saar kijkt tv naast me, ontbijtje erbij, ik snurk nog even door. Laatst maakte ze me wakker. Maham, je snurkt zo hard dat ik de tv niet meer kan verstaan.
Oeps 8) :mrgreen:
@Ninanien wrote:
Precies :mrgreen:
En vanmiddag ga ik nog werken dus ik vind dat ik best even mag luieren nu. En een beetje KoK-en, beetje mahjonggen, gewoon lekker niksen :mrgreen:
dar heb ik dus ook vandaag :mrgreen:
Maar ik heb al wel een zitje op mijn fiets gemonteerd voor de kleine man
Ik heb me aangekleed en de frietpan aangezet voor de lunch.
Kind in pyama aan het Wiien nog, schiet al op he :roll:
hihihi
Ik heb mezelf een broodje gesmeerd. Dat is wel voldoende activiteit voor nu. Over een half uurtje moet ik naar mn werk. :mrgreen:
Sja ‘die’ tijd komt er aan, het enige waar ik aan kan denken is vet vreten en chocola :wall:
Leuk als je man aan het lijnen is en je je kids gezond te eten wil geven :mrgreen:
goh wat een herkenning… heb vandaag ook nergens zin in, misschien ook wel doordat fenna mij dehele nacht heeft wakker gehouden …
maar ik wou nog zoveel doen, dat had ik gister allemaal al besloten… nu voel ik me zo nutteloos…
heb in iedergeval een was buiten gehangen, maar ben bang dat het daar bij blijft vandaag :oops:
Inmiddels heb ik de oudste van school gehaald, boterham gegeten en weer terug gebracht. Haha, op de fiets jaja!
Even geklept op het schoolplein, en nu met veel moeite en pijn het electrische zonnescherm uit laten klappen. Was erg veel werk, één hele knop omdraaien.
Nu heb ik weer getypt, dus dat is echt genoeg…maargoed, ik moet dus nog een opdracht maken voor het werk dat ga ik nu maar eens doen. Ik ben echt zo lui!!!
@~Melanie~ wrote:
Sja ‘die’ tijd komt er aan, het enige waar ik aan kan denken is vet vreten en chocola :wall:
Leuk als je man aan het lijnen is en je je kids gezond te eten wil geven :mrgreen:
Daarom heb ik altijd een reep cote d’ore verstopt in de keuken

Ik heb de afgelopen dagen een beetje te veel genixt dus nu wel in huis bezig. Maar na half 4 doe ik niets meer :thumbup:
foei foei foei stelletje luilakken! en ik maar zwoegen…
Hier ook, gisteren al alles gepoetst,
beide kids naar school,
boodschappen al gedaan,
en net een heerlijke ben and jerry’s ijs op :silenced:
Wilde nog wat bewaren, maar helaas… (voor de kids dan)
:mrgreen:
Oooh hier ook zo lui. Heb net zelfs met mijn of en dicht op de bank gezeten. Denk dat manlief het me niet in dank afneemt als de was er over twee dagen nog ligt dus moet zo toch echt een beginnetje maken.
ik ben gisteren en vanmorgen al erg actief geweest, dus ik vond dat ik nu ook lui mocht zijn de was hangt morgen ook nog wel op de zolder, en de te strijken was blijft ook nog wel liggen. Dus nu hang ik lekker op de bank, en sophie zit televisie te kijken… eigenlijk ook geen weer voor… eigenlijk worden we verondersteld buiten van het zonnetje te genieten, maar even geen zin in…l.
Jaja stop de persen! Ik heb…wait for it…
Boodschappen gedaan yiehaaaaa!
Nu wil ik mijn pyama weer aan :oops: