Ik baal.... rugzak niet in de goede kleur

Ik baal om iets heel stoms, maar baal er echt van!!



Op kterkdo hebben ze hele leuke bekers met lunchboxen waar je de naam van je kind op kan laten zetten. Amy gaat volgende maand naar de creche dus dat vind ik super leuk. Ik wil ze graag in het limegroen.



Maar… nu hebben ze ook rugzakjes (Junior) in bijna alle kleuren behalve in het limegroen :wall: De andere kleurtjes vind ik gewoon niet zo leuk dus ik gemaild en gevraagd of de rugzak ook gemaakt kan worden in Limegroen. De grote rugzakken zijn namelijk wel in die kleur leverbaar. Ik kreeg als reactie terug dat die kleine rugzakjes niet in die kleur leverbaar zijn. Daar baal ik dus echt van. Super jammer!! stampvoet

Nu hebben ze nog wel kleine rugzakjes met beesten erop in het limegroen maar daar zit een varken op. En dat wil ik niet stampvoet. Wat ben ik moeilijk he!! :mrgreen: :wall:

@Claud wrote:





Op kterkdo




wat is dat ??? :think: (je kunt toch gewoon de naam neerzetten? :roll: mits het geen linkje is maar dat is het zo te zien niet)

het is een site waar je allemaal dingen met de naam er op kan zettne.erg leuke site

Oke…KOTERKADO…zeg dat dan gewoon !!! :mrgreen: :lol: :mrgreen:

@Paschal75 wrote:

Oke…KOTERKADO…zeg dat dan gewoon !!! :mrgreen: :lol: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :silenced:

Ik moest ook puzzelen… Vind het zo stom al die sterretjes in woorden zoals hema en ikea en pampers en zwitsal en hennes en mauritz en calve en heineken en robijn…



Maar goed, altijd vervelend als ze net niet hebben wat jij wilt hebben. Anders neem je toch rose, meisjes willen op een gegeven moment toch alles rose… :wink: