ik baal maar niet meer het is gelukt nu met foto's

:dance: heerlijk!

buitenlucht en natuurlijke geluiden en het briesje wind / lucht doet kindjes heeel lekker buiten slapen :inlove: :inlove:



ben erg benieuwd naar de foto

Misschien een rare vraag maar slaapt Lynn nu alleen maar buiten? Ook s’nachts? :o

Bij ons op het kdv hebben ze ze ook. Staan op een overdekte veranda uit de wind en er zit nog een soort doek overheen ofzo. Verder zorgen ze dat de kindjes het wel warm genoeg hebben met slaapzak en dekentjes. Voor kleintjes schijnt het wel fijn te zijn.

@Mariiyelle wrote:

Misschien een rare vraag maar slaapt Lynn nu alleen maar buiten? Ook s’nachts? :o




neem aan alleen overdag, toch Karin?

Persoonlijk zou ik geen oog dicht doen als m’n kind 's nachts in de tuin ligt (babyfoon of niet). Overdag is wat anders :wink:

@annemarie69 wrote:

@Mariiyelle wrote:
Misschien een rare vraag maar slaapt Lynn nu alleen maar buiten? Ook s’nachts? :o




neem aan alleen overdag, toch Karin?

Persoonlijk zou ik geen oog dicht doen als m’n kind 's nachts in de tuin ligt (babyfoon of niet). Overdag is wat anders :wink:


Denk het ook wel hoor! Maar als ze overdag al moeite heeft om binnen te slapen… Dacht dat het s’nachts ook het geval zou zijn!



En ik vroeg het omdat het voor mij ook nieuw is mbt slapen buiten ipv binnen…



OT: wel fijn dat je hem hebt en zij heerlijk lang heeft geslapen!

Nee hoor alleen overdag :wink: 's nachts slaapt ze verbazend goed binnen

hihi t lijkt wendy wel. Sliep ook binnen wel oké en met name de nachten gingen prima.

Is denk ik het ritme of de rust , het donker dan wellicht.



Fotoooooooo?

@Karin1981 wrote:

Nee hoor alleen overdag :wink: 's nachts slaapt ze verbazend goed binnen


Gelukkig maar! :clap:

@Mariiyelle wrote:

@Karin1981 wrote:
Nee hoor alleen overdag :wink: 's nachts slaapt ze verbazend goed binnen


Gelukkig maar! :clap:




Hihihi, het is natuurlijk geen konijn :wink: .



Fijn dat het gelukt is!

Slaaplekker Lynn!

ze ligt er al heerlijk in te tukken :inlove: foto’s zijn gemaakt zal ze zo plaatsen

Jaaa foto’s







kijk dat dan heerlijk liggen :inlove: :inlove:

:inlove: heerlijk!

Wat een heerlijk plekje, heeft ze lang geslapen?

:inlove: Wat zal ze heerlijk geslapen hebben!

:inlove: Zo schattig die buiten bedjes ! En heerlijk dat ze er zo goed in kan slapen ! :dance:

:inlove: :inlove: :inlove:

Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord, weet wel dat die hokjes bestaan, maar dan als ligplekje voor je kindje als je buiten zit in de zomer, ik had er werkelijk geen idee van dat je ze ook bij deze temperaturen buiten kon laten slapen. Nu ben ik een ENORME koukleum en moet er niet aan denken hoor, kreeg er ook enorme barbaarse gevoelens bij toen ik het las :lol: Maar gezien de enthousiaste reacties van iedereen, zal dat wel een beetje meevallen hahaha.



Nu is er wel enige logica,… wandelen met de kindjes in de kou doet ze ook goed slapen, dus op zich,… ik ben iig erg blij dat het voor je dochter goed heeft gewerkt!



Hoe zit het met regen, katten e.d? zit er horgaas voor?

Kaboutertje, er zit denk ik horgaas voor hoor. Tenminste de “hokjes” die ik heb gezien hadden dat wel.



Karin, heerlijk zeg dat ze zo lekker slaapt buiten.