Ik baal een beetje 4d echo

Ik had een 4D echo laten maken, maar omdat de kleine niet echt mee wilde werken, moest ik even opstaan en een beetje rond wandelen…

De band werd stopgezet, en daarna zagen we de mooiste beelden van mijn ukkie…



Maar thuisgekomen, bleek dus het 2de gedeelte er niet op te staan…

Ik heb al gemaild, maar tot op heden geen reactie gehad.



Ik hoop dat ze dan nog ergens het 2de gedeelte ergens hebben staan, nu heb ik maar 10 min DVD, en 2 foto’s…





Of ben ik nu een zeurpiet ?

ik zie dat je in eindhoven woont…( net als ik :stuck_out_tongue: ) ,ben je in son geweest?

want zo ja, gewoon even bellen: bijna zeker weten dat ze het voor jullie oplost :thumbup:

Ik heb de echo kado gekregen van mijn moeder,

(ben in berkel enschot geweest)…

1ste deel is echt prachtig hoor daarniet van…

maar toch…



Heb ze geprobeerd te bellen, maar helaas antwoord apperraat…

Hoop dat ik ze vandaag zou kunnen bereiken, dat zou mijn mooiste kerst-kadootje zijn…

Dat is balen zeg! Maar ze lossen het vast voor je op, vaak zijn die echo-bureaus wel klantvriendelijk enzo. Wie weet gewoon een foutje :eh:



Ben benieuwd hoe het afloopt, laat je het weten?

Wat balen zeg!!



Ik zou ook gewoon even bellen, niet iedereen checkt vaak zijn mail :wink:

En een belletje is toch wat persoonlijker…

heb gebeld vandaag. vrijdag terug bellen, misschien dat er een back-up is…

Duimen dus…

nou ik hoop dat ze het 2de deel nog hebben :thumbup: :thumbup: :thumbup:

meestal bewaren ze de backups nog even. hoop dat het opgelost kan worden.

Hoi



Ik ben ook in Berkel Enschot geweest en destijds is mij verteld dat ze altijd een back up maken en het 10 dgn bewaren.

Ik hoop dat je 2e gedeelte nog krijgt (of hebben ze toen gewoon helemaal niets opgenomen :think:)

Ik vind je zeker geen zeurpiet, want het is hartstikke duur en je kunt het niet meer overdoen he.

Je bent zeker geen zeurpiet hoor :-* , ik duim voor je dat ze het tweede deel nog hebben :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: .

Ik hoop met je mee, en natuurlijk ben je geen zeurpiet, je hebt er toch voor betaald!! :hand: :-*