ik BAAAL....

:frowning: Heb het mailtje van buzzer met daarin de code van de kerstbuzz weggegooid…kan het in ieder geval nergens vinden ook niet tussen mijn verwijderde berichten…suf… :evil:

Tja… Das lekker dom… :mrgreen:



(maareuh, je bent niet de enige…heb de klein en krachtig wel bewaard…en 3 keer raden waar de kerstbuzz naartoe is… :oops: )

:hug: voor jullie … :-*

Balen! Maar buiten dat vraag ik me af: Gooien jullie sowieso mailtjes weg??

Ik hoor wel vaker dat mensen zeggen: ja oeps weggegooid…



Ik heb even gecheckt en mij oudste mailtje is van april 2005. Ik gooi nooit mail weg. Er staan er nu 5000 in… :oops:

Mijn vriendin had hem niet gekregen tenminste zij had hem niet gezien en haar man heeft hem misschien wel weggegooid, ze heeft buzzer gemaild met de mededeling dat ze de mail niet gehad had (die gaven aan dat het mailtje misschien bij de ongewenste mail terecht was gekomen) en kreeg toch een nieuwe dus ik zou het toch even proberen via buzzer.

Wie weet krijg je ook wel een nieuw mailtje.

vaak staat op je eigen buzzer pagina wel gewoon nog een icoontje als je er aan mee kunt doen… dus gewoon ff op je homepage kijken van buzzer, als het goed is staat hij tussen de acties waar je aan mee kan doen!!!

@mv2kids wrote:

vaak staat op je eigen buzzer pagina wel gewoon nog een icoontje als je er aan mee kunt doen… dus gewoon ff op je homepage kijken van buzzer, als het goed is staat hij tussen de acties waar je aan mee kan doen!!!






Ja precies!!!

:naughty: heb ik al gekeken en daar staat de code niet…vind het nu al niet meer zo heel erg, maar laatst wel… :oops: :o

en als je op je buzzer exchange nou eens een buzz-mailtje stuurt dat je die poll kwijt bent…/de link kwijt bent… krijg je vast een nieuwe!!!