ijskoude douche rent a skibox

We hadden een dakkoffer gekocht via rent a skibox , eerste instantie zou die donderdag geleverd worden. Niet geweest. Mijn man lees niet elke dag zijn mail en nu blijkt dat de dag verplaatst is naar vandaag. Onze zoon moest naar zkh dus waren we niet thuis.

Nu moeten we 25 euro transportkosten betalen omdat we het niet wisten dat de dag verpaatst is.

ze kunnen toch met goed fatsoen bellen? ze vind het ook nog raar dat iemand niet elke dag zijn mail leest :roll:

Zegt ze we doen alle communicatie via mail, ja maar toen we niet thuis waren konden ze wel bellen



we laten de koffer nu wel komen maar we gaan over die 25 euro miepen met rechtsbijstand slaat nergens op

wat een service. Eerst de ene datum afspreken, mensen rekenen daar op, later door een simpele mail de datum verplaatsen. wie weet waren jullie ook gewoon aan het werk etc.



Slecht hoor :thumbdown:

@Karin1981 wrote:





we laten de koffer nu wel komen maar we gaan over die 25 euro miepen met rechtsbijstand slaat nergens op




Ben het met je eens, maar lees wel even goed je voorwaarden, meestal heb je bij de rechtsbijstand een clausule dat de eerste 100 / 150 euro voor je zelf zijn.

balen karin!! Ze doen alles via de mail, staat dat ergens benoemd? Even gaan kijken in de kleine lettertjes!! Hoe hebben jullie hem gekocht, ook online (via mail/formulier?) of gebeld?

Ik vind het eigenlijk ook wel raar dat je niet elke dag je mail leest… :oops:



Had je het op internet besteld? Want dan is het logisch dat alle communicatie via internet verloopt. Hebben wij ook regelmatig gehad met spullen die geleverd worden.



Maar, het had wel netjes geweest als die 25 euro kwijtgescholden was. Tenslotte hebben ze geen goedkeuring van jullie gekregen dat die dag verplaatst kon worden.

En waarom hebben ze het eigenlijk niet bij de buren afgeleverd?

Ze hadden gebeld dat wij niet thuis waren en dat het eventueel bij de buren was maar dat hebben ze dus niet gedaan



waarschijnlijk hebben we geen poot om op te staan omdat het idd in de voorwaarden staat dat de communicatie per mail gaat.

Maar ik zou het netjes vinden als ze een wijziging van levering ook even per telefoon doen



Ik ga er verder maar niet meer over zeuren maar ik zal niemand aanraden om daar een bestelling te doen

@Pé wrote:

Ik vind het eigenlijk ook wel raar dat je niet elke dag je mail leest… :oops:



Had je het op internet besteld? Want dan is het logisch dat alle communicatie via internet verloopt. Hebben wij ook regelmatig gehad met spullen die geleverd worden.



Maar, het had wel netjes geweest als die 25 euro kwijtgescholden was. Tenslotte hebben ze geen goedkeuring van jullie gekregen dat die dag verplaatst kon worden.

En waarom hebben ze het eigenlijk niet bij de buren afgeleverd?




ik lees ook niet elke dag mijn mail!

met name op de dagen als ik lang moet werken niet

Ik lees mijn eigen mail wel elke dag maar mijn man dus niet ,laatste dagen is het druk op werk en dan ben ik blij als ik op de bank niks te doen

@knollie1 wrote:

@Pé wrote:
Ik vind het eigenlijk ook wel raar dat je niet elke dag je mail leest… :oops:



Had je het op internet besteld? Want dan is het logisch dat alle communicatie via internet verloopt. Hebben wij ook regelmatig gehad met spullen die geleverd worden.



Maar, het had wel netjes geweest als die 25 euro kwijtgescholden was. Tenslotte hebben ze geen goedkeuring van jullie gekregen dat die dag verplaatst kon worden.

En waarom hebben ze het eigenlijk niet bij de buren afgeleverd?




ik lees ook niet elke dag mijn mail!

met name op de dagen als ik lang moet werken niet




Ik ook niet, vind ik heel normaal.

Of ik lees snel in de inbox van hotmail en niet de ongewenste box. En zo’n mail van zo’n bedrijf komt bij mij in de ongewenste box.