ijsblokzakjes

Mag je als je al een gedeelte melk in diepvrieszakjes hebt zitten andere melk erbij in doen? die je hebt afgekoeld alleen dan een dag later

geen idee, ik spaar altijd een zakje vol…

Ik weet t niet Karin… ben rond aan neuzen voor je… Kan zo snel niet vinden… :think:

Ik bewaar het ook altijd in de koelkast tot ik genoeg heb voor een

(bijna) heel zakje. Als de koelkast melk goed koud is en je een speciale snelvrieslade in de diepvries hebt zou het volgens mij wel moeten kunnen omdat dan de al gemaakte blokjes niet ontdooien.

Zou het voor de zekerheid nu ff niet doen en gewoon de volgende lading genoeg sparen tot je ongeveer een hele zak vol hebt.

Ik gooide altijd wat ik in 1 dag had gekolfd in een diepvrieszakje…

Vol of niet vol…

Schreef er van te voren een datum op met zwarte stift en plakte het zakje met plakband aan de diepvriesla vast en dan kon ik hem de andere dag neerleggen…

Ik had heel veel zakjes, maar dus niet allemaal vol maar wel volle klontjes (15cc per klontje)…

gr patricia

Dan doe ik voor de zekerheid maar in ijsblokzakjes dan maar geen volle zakjes iig bedankt voor het meedenken

Ik zou het er niet later bij gaan gooien ivm de houdbaarheid en hygiene.

De warmere melk laat dan de bevroren melk lichtelijk smelten en gaat dan mengen. Ik zou gewoon dan wat meer melk opsparen in de koelkast en dan samen 1 zakje vullen…